O Concello de Altea activa a súa sede electrónica para achegar a Administración aos cidadáns.

• Opinar
  • Escoitar

28 febreiro 2013

O Concello de Altea xa ten activa a súa sede electrónica na dirección www.altea.es.

Dirección á que tamén se pode acceder a través da renovada web do Concello www.altea.es(Abre en nova xanela) , a través del enlace con la Administración Electrónica. Tal y como ha explicado el concejal del Área Económica, Pedro Barber, mediante la pueda en marcha de esta nueva herramienta electrónica, a partir de este próximo viernes los alteanos y alteanas podrán llevar a cabo desde sus casas distintos trámites admnistrativos como: instancias generales, instancias específicas de Infraestructuras, solicitud de permisos de quemas, y certificados de empadronamiento, etc.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos