El Pleno de Guadalajara aprueba la creación de un Portal de Transparencia Municipal.

• Opinar
  • Escoitar

05 febreiro 2013

Conterá información contable e orzamentaria sobre asuntos municipais.

O futuro Portal de Transparencia Municipal, aprobado por unanimidade no pleno do pasado venres, propón a creación dunha Comisión Especial de Transparencia Municipal composta por representantes de todos os grupos políticos. O obxectivo deste novo Portal de Transparencia Municipal é ofrecer información sobre a Corporación Municipal en asuntos relativos aos cargos electos e o persoal do Concello, sobre a organización e patrimonio de Concello, sobre normas e institucións municipais.

También servirá para informar al ciudadano que solicite el registro en página web del Ayuntamiento, sobre diversos aspectos como el Reglamento de Participación Ciudadana, consejos municipales de barrio, cortes de tráfico, situación medioambiental de la ciudad etc. En este Portal de Transparencia Municipal tendrá cabida también la información contable y presupuestaria, transparencia en lo referente a los ingresos y gastos municipales, en las deudas municipales así como los procedimientos de contratación y las relaciones y operaciones con proveedores y contratistas.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Goberno aberto, Informes e Estudos