A nova normativa, ademais de regular e comprometer ao Concello a unha implantación progresiva pero completa da administración electrónica, destaca a creación dunha sede electrónica xeral ( https://seu.ajxabia.com ), na que os cidadáns terán acceso libre e permanente a informacións que van desde un catálogo xeral de trámites municipais, á relación dos trámites e procedementos administrativos, ou unha caixa de correos de suxestións e reclamacións, entre outros. Tamén poderán acceder a trámites e procedementos electrónicos como o rexistro Electrónico ou o Cartafol do Cidadán, un medio virtual de comunicación persoal coa Administración Municipal con carácter personalizado.
O Concello de Xàbia comprométese co desenvolvemento da administración electrónica.
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
29 outubro 2012
O pleno de outubro aprobou a nova ordenanza da Administración Electrónica do Concello de Xàbia, pola cal se regula o acceso dixital aos trámites municipais co fin de facilitar a participación cidadá e a comunicación cos veciños, xa sexa para a presentación de documentos ou a realización de trámites, como para a realización de consultas cidadás.
- Servizos electrónicos
0 Comentarios
Non hai comentarios