A Deputación de Cidade Real participa no Proxecto Europeo “eID4Spain: Connecting Rexional and Local Administrations to Spanish eIDAS node”

• Escoitar

05 abril 2019

Este novo proxecto permite a toda a cidadanía da Comunidade Europea ter acceso aos servizos electrónicos de varias administracións locais e rexionais a través do nodo eIDAS.

A Deputación de Cidade Real, así como a Xunta de Estremadura, a Universidade de Valencia, a Deputación de Valencia e o Concello de Rivas Vaciamadrid, participan no proxecto europeo “eID4Spain: Connecting Rexional and Local Administrations to Spanish eIDAS Node” (INEA/CEF/ICT/A2018/1633095), que permite aos cidadáns e cidadás da Comunidade Europea ter acceso aos servizos electrónicos mediante a identificación electrónica dos seus respectivos países, de acordo con a regulación europea para a identificación electrónica das persoas, tamén coñecida como regulamento eIDAS. O proxecto está cofinanciado pola Unión Europea mediante a liña orzamentaria CEF (Connecting Europe Facility), para conectar servizos electrónicos públicos.

Este consorcio de entidades levará a cabo a conexión das súas respectivas sedes electrónicas co nodo eIDAS, que está integrado dentro da plataforma Cl@ve 2.0 , permitindo ás administracións prestar servizos electrónicos á cidadanía dos países membros da Comunidade Europea.

A acción axudará a España a cumprir os requisitos do Regulamento eIDAS e facilitará o acceso aos servizos públicos electrónicos españois a todos os cidadáns da UE que utilicen a súa identificación electrónica nacional, garantindo así a mobilidade transfronteiriza e apoiando e reforzando o mercado único dixital (Dixital Single Market).
O proxecto eID4Spain deu comezo o 01/09/2018 e finalizará o 28/02/2020. A Universidade de Valencia, que coordina o proxecto, será responsable da xestión administrativa e financeira do proxecto, así como da súa comunicación e difusión.

Para máis información: https://lmtgroup.eu/projects/eid4spain/

• Infraestruturas e servizos comúns