• Escoitar

Data Spaces Symposium

• Darmstadtium, Frankfurt
  • 12 marzo 2024 - 14 marzo 2024

Compartir datos é bo. Un bo intercambio de datos é a quintaesencia da revolución dixital. Os espazos de datos son a clave porque permiten a soberanía dos datos. Agora necesitamos solucións de software de código aberto e unha ampla adopción no mercado. Se es novato ou experto, o Simposio de Espazos de Datos é o lugar indicado para aprender, conectarche e impulsar o futuro da economía dixital.

El Simposio sobre espacios de datos se volverá a reunir en Darmstadtium, región de Frankfurt, este año tras su notable éxito en La Haya durante la edición de 2023. Organizado por el Centro de soporte de espacios de datos (DSSC) y la Alianza empresarial de espacios de datos (DSBA), este simposio es una reunión fundamental para quienes están a la vanguardia de la innovación y la estrategia del espacio de datos. Sirve como plataforma para mostrar los últimos casos de uso listos para el mercado, soluciones tecnológicas avanzadas para espacios de datos existentes y emergentes, y el trabajo esencial realizado por el DSSC en la elaboración de un plan fundamental para los espacios de datos europeos comunes, en consonancia con la Estrategia Europea de Datos.

O simposio desenvólvese ao longo de tres días distintos, cada un dos cales ofrece perspectivas únicas e oportunidades interactivas.

Programa(Abre en nova xanela)

Rexistro(Abre en nova xanela)

Web do evento(Abre en nova xanela)