A Semana do Goberno Aberto (OGW) é unha iniciativa promovida pola Alianza para o Goberno Aberto ( Open Gov Week ) a nivel mundial que ten como obxectivo difundir os seus principios e prácticas para crear unha cultura, compartida polas administracións públicas e os cidadáns, baseada nos valores de transparencia e integridade, participación cívica e promoción dos dereitos fundamentais, así como a rendición de contas.
España pertence á Alianza de Goberno Aberto desde 2011, e desde entón participou na organización e celebración de seis edicións, nas que revalidou o seu liderado entre os Estados membros da Alianza na organización de actividades para promover a a cultura do goberno aberto.
A Semana da Administración Aberta ten como finalidade a organización de eventos para achegar as Administracións Públicas á cidadanía, baseándose nos principios do Goberno Aberto: transparencia, rendición de contas, participación cidadá, integridade pública e colaboración.
En 2024, ante a coincidencia das datas de celebración da Open Government Week (27 ao 31 de maio) co período electoral da convocatoria de eleccións europeas, fixouse a celebración da Semana da Administración Aberta do 10 ao 16 de xuño.
Celebraranse distintos tipos de eventos como:
- Campaña de publicidade institucional
- Concurso/Hackathon
- Debate/coloquio
- Entrevista
- Exposición
- Xornada de portas abertas
- Lanzamento de contidos virtuais (sitio web, aplicacións, etc.)
- Lanzamento de proceso participativos (consultas)
- Mesa Redonda
- Presentación de plans
- Seminario/Panel
- Taller
En España, a Semana da Administración Aberta é coordinada e impulsada pola Dirección Xeral de Gobernación Pública, coa colaboración do Foro de Goberno Aberto.