• Escoitar

• En liña
  • 31 xaneiro 2023
  • 10:00h - 12:00h

O obxectivo desta sesión é presentar o Programa de Política do Decenio Dixital 2030 ao público en xeral, abordando os seus obxectivos, compoñentes principais, desafíos e oportunidades para os cidadáns europeos e os actores do ecosistema dixital europeo.

En xaneiro de 2023 entrará en vigor o Programa de Política para o Decenio Dixital 2030.

Se hará una breve introducción del programa, destacando que es la primera estrategia digital acordada conjuntamente por las instituciones de la UE con una gobernanza multinivel, un avance significativo después de la Agenda Digital y el Mercado Único Digital. Luego procederemos con un panel interactivo entre diferentes actores para mostrar su importancia institucional, empresarial, regional, etc.

Resgístrese aquí(Abre en nova xanela)

Programa(Abre en nova xanela)

Máis información.(Abre en nova xanela)