Más de medio millar de responsables, se volverán a encontrar en Leganés para avanzar en el reto de poner plenamente en marcha en 2020 la administración electrónica conforme a las exigencias legales. Archiveros, gestores, técnicos, jurídicos y responsables políticos de todos los niveles de las administraciones pondrán en valor sus mejores experiencias y propondrán nuevas soluciones al reto planteado.
Desde o papel do profesional, a súa necesidade de formación, selección e adaptación ás nievas esixencias; a porta de entrada do cidadán na administración, o rexistro, o proceso de tramitación, a vida, xestión, validación dos expedientes; a dixitalización e preservación; a seguridade e interoperabilidade do documento; o arquivo electrónico único; a conservación e difusión da información; a transparencia; ata, as novas tecnoloxías aplicadas ao documento e ao dato. Estes serán o contido previstos nunha ampla oferta de quince mesas redondas, máis de 20 comunicacións e relatorios e unha decena de talleres prácticos.
Para a nova administración, é necesario establecer modelos de arquivo integrais e seguros, co foco no servizo ao cidadán, garantindo a preservación e a interoperabilidade entre plataformas, xestores documentais e ferramentas de arquivo, difundindo a información de valor, o patrimonio e asegurando o acceso controlado á información.