MADdata comezará o fin de semana do 27 e 28 de setembro. O lugar elixido para pór en práctica todos os teus coñecementos é o Medialab Prado, un laboratorio cidadán de produción, investigación e difusión de proxectos culturais na madrileña Praza das Letras, o emprazamento perfecto para este reto.
O período de inscrición xa comezou, e permanecerá aberto ata o 21 de setembro ou ata completar aforo.
O mércores 7 de maio, celebrouse no Madrid International Lab un evento de información onde se puideron aclarar as dúbidas relativas á participación en MADdata, e un taller sobre tecnoloxías Big Data con motivo da BIG DATA WEEK que se celebrou a semana do 5 de maio
Quen pode participar? emprendedores, desarrolladores de apps, diseñadores, periodistas de datos e innovadores sociales.
A competición consiste en crear solucións innovadoras a partir do uso de datos abertos. MADdata porá a disposición de cada participante datos da cidade de Madrid, procedentes do portal de datos abertos do Concello, de servizos públicos, de transporte e mobilidade e de redes sociais. Estes datos estarán dispoñibles para todos os participantes e van ser enriquecidos a través de capacidades analíticas e Big Data.
O premio está dividido en tres categorías: innovación empresarial, innovación social e visualización de datos.
MADdata repartirá 15.000 € en premios.
En Medialab Medialab - Prado celebrarase o evento start do que sairán 5 finalistas por cada categoría que disputarán a fase race.
Fonte orixinal do evento: http://www.maddata.es/