accesskey_mod_content

Índice de Economía e Sociedade Dixital 2021 (DESI)

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

No Índice de Economía e Sociedade Dixital 2021(Abre en nova xanela) , elaborado con datos de 2020, España ocupa a novena posición dos 27 Estados membros da UE.

Gráfico explicado en párrafo anterior

Este índice analiza os indicadores de catro ámbitos: Capital humano, Conectividade, Integración da tecnoloxía dixital e Servicios públicos dixitais. Na edición de 2021, a Comisión Europea ha axustado o informe DESI para que reflicta as dúas iniciativas políticas principais que afectarán á transformación dixital na UE durante os próximos anos: o Mecanismo de Recuperación e Resiliencia e o Compás Dixital da Década Dixital da UE.

Gráfico explicado en párrafo anterior

DESI 2021 destaca os bos resultados de España en materia de servizos públicos dixitais grazas á estratexia dixital por defecto aplicada en toda a súa administración central. O país tamén obtén moi bos resultados no ámbito da conectividade, aínda que persisten algunhas diferenzas entre as zonas urbanas e rurais. En canto ao capital humano, España ocupa o posto número 12 e durante os últimos anos subiu posicións, pero aínda existe marxe de mellora, especialmente no indicador de especialistas en tecnoloxías da información e das comunicacións ( TIC ). España ocupa o décimo sexto lugar na integración das tecnoloxías dixitais; a súa puntuación coincide coa media da UE y ha aumentado considerablemente el número de pequeñas y medianas empresas (pymes) españolas que venden a través de internet.

Administración electrónica

España ocupa o sétimo posto na UE en materia de servizos públicos dixitais, obtendo 80,7 puntos, moi por encima da media da UE (68,1). Este compoñente do informe valora cinco indicadores: Usuarios da administración electrónica, Formularios precumplimentados, Servicios públicos dixitais para os cidadáns, Servicios públicos dixitais para empresas e Datos abertos.

Gráfico explicado en párrafo anterior

Estes indicadores mostran un nivel alto de interacción en liña entre as autoridades públicas, os cidadáns e as empresas. O 67 % dos usuarios de internet españois participa activamente nos servizos de administración electrónica, en comparación co 64% da media da UE. España obtivo 78 puntos no indicador de formularios precumplimentados (que mide a reutilización da información que se transmite dunhas administracións a outras para facilitar a vida aos cidadáns), puntuación que supera con fartura a media da UE de 63 puntos, grazas a que o sistema español non solicita información a cidadáns e empresas que dean o seu consentimento para que a Administración solicíteos polos seus propios medios. Canto a os servizos públicos para a cidadanía, España obtivo 82 puntos para os cidadáns (fronte á media de 75 puntos da UE) e 94 para as empresas (en comparación cos 84 puntos de media da UE). Gráfico explicado en párrafo anterior

España obtén moi bos resultados no indicador de datos abertos, no que ocupa a segunda posición da UE cunha puntuación do 94 % (16 puntos porcentuais por encima da media da UE).

Gráfico explicado en párrafo anterior

Ligazóns relacionadasLigazóns relacionadas