accesskey_mod_content

O tres convocatorias do programa Kit Digital

  • Escoitar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

20 decembro 2022

Aquí mostramos o resumo do desenvolvemento do tres convocatorias das que consta a campaña do Kit Digital, onde os autónomos e pequenas empresas de entre 0 e 50 empregados poden seguir solicitando o seu bono dixital.

Kit Digital  é un programa de axudas económicas do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital orientado ás necesidades de pequenas empresas, microempresas e traballadores autónomos que pertenzan a calquera sector ou tipoloxía de negocio. O seu obxectivo é subvencionar a implantación de solucións dixitais dispoñibles no mercado para conseguir un avance significativo no ámbito da madurez dixital.

O programa está dotado cun orzamento de 3.067 millóns de euros e financiado pola Unión Europea a través dos fondos   Next Generation EU . Esta subvención sen precedentes en España é resultado do traballo conxunto dun gran número de organismos e institucións, entre eles a  Secretaría de Estado de Dixitalización e Inteligencia Artificial  (SEDIA),  Red.es , a plataforma  AceleraPYME , a  Secretaría Xeral de Administración Dixital  (SGAD) e as Cámaras de Comercio.

O programa ten activas tres convocatorias que conviven en paralelo e cuxo prazo de solicitude continúa aberto. Os autónomos e empresas de menos de 50 empregados poden solicitar a axuda de Kit Digital e optar a bonos dixitais de 2000, 6.000 ou 12.000 euros, en función do segmento ao que pertenzan.  

primeira convocatoria(Abre en nova xanela)  , para empresas de entre 10 e menos de 50 empregados, abriuse o pasado 15 de marzo de 2022 e estará aberta ata o 15 de marzo de 2023 . A contía da axuda para este segmento é de 12.000 euros. 

Canto a a  segunda convocatoria(Abre en nova xanela)  , para empresas de entre 3 e menos de 10 empregados, estará aberta ata o 2 de setembro de 2023. Os bonos dixitais deste segmento son de 6.000 euros.

Por último, a  terceira convocatoria(Abre en nova xanela)  , abriuse o pasado 20 de outubro e o prazo dispoñible para a solicitude do bono será ata o 20 de outubro de 2023. Neste caso a convocatoria está destinada a autónomos/as e pemes de entre 0 e menos de 3 empregados. A contía para este segmento é de  2.000 euros.

En cada unha das convocatorias detállanse os requisitos para solicitar as axudas, as obrigas que contraen os beneficiarios, os importes máximos de axuda por cada categoría de solucións de dixitalización, as xustificacións, o pago e control da implantación das solucións, entre outras materias importantes.

Algunhas das solucións de dixitalización que as pemes poderán solicitar e implantar son as seguintes: sitio web e presenza en internet, xestión de redes sociais, comercio electrónico, a xestión de clientes, servizos e ferramentas de oficina virtual, intelixencia empresarial e analítica, xestión de procesos, factura electrónica e comunicacións seguras e ciberseguridade. Ademais, para o segundo e terceiro segmento, tamén están dispoñibles as solucións de presenza avanzada en internet e marketplace.

Como solicitar a axuda de Kit Digital

Estes son os pasos que se deberán seguir para a solicitude das axudas:

1. Rexistrarse na área privada de  www.acelerapyme.es(Abre en nova xanela)  e completar o test de autodiagnóstico dixital que non leva máis de 10 minutos.

2. Consultar a información dispoñible das solucións de dixitalización do programa Kit Digital, onde se poderá escoller unha ou varias das que se indican no catálogo que se pode consultar en  www.acelerapyme.es(Abre en nova xanela) .  

3. Solicitar a axuda na sede electrónica de Red.es ( https://sede.rede.gob.es(Abre en nova xanela) ).

Unha vez compróbase que a empresa cumpre os requisitos, concédese o bono dixital. O beneficiario (a peme ou autónomo/a) poderá consultar en  www.acelerapyme.es(Abre en nova xanela)  o catálogo de solucións básicas de dixitalización que ofrece o programa Kit Digital e tamén poderá ver o catálogo de axentes digitalizadores. O beneficiario, finalmente deberá  seleccionar un ou varios axentes digitalizadores cos que desenvolver as solucións de dixitalización que mellor se adapten ás necesidades do seu negocio e subscribir os “acordos de prestación de solucións de dixitalización”.  

As axudas do programa Kit Digital son de concorrencia non competitiva e outorgaranse de forma directa e por orde de chegada, unha vez realizadas as comprobacións do cumprimento dos requisitos esixidos na convocatoria.

O papel de Rede.es

Co fin de facilitar ao máximo o acceso ás axudas, habilitouse a figura do representante voluntario , é dicir, que un terceiro,  sexa  este unha persoa física ou xurídica, debidamente autorizado, poida solicitar a axuda por conta da empresa. 

Ademais, seguindo a liña de alixeirar o proceso de solicitude para as empresas, baixo a lema “cero papeis”, Rede.es deseñou un sistema de tramitación moi innovador usando ferramentas de robotización e intelixencia artificial automatizado que reduce a carga burocrática, diminúe o número de documentos a presentar e acurta os prazos de concesión. Será suficiente con que o empresario autorice a Rede.es a consultar de oficio os requisitos e obrigas requiridos para obter a condición de beneficiario, salvagardando a transparencia e seguridade xurídica.  

O papel da Secretaría Xeral de Admnitración Dixital

A SGAD participa no Kit Digital na obtención e avaliación automatizada de información sobre os solicitantes das subvencións a través dunha dobre vía innovadora. Por unha banda, por medio de a  Plataforma de Intermediación de Datos (PID)  , canalizando e facilitando a solicitude dos datos provenientes de diferentes Administracións Públicas, (tanto autonómicas como estatais); e por outro, automatizando estas solicitudes e póndoas a disposición de Rede.es mediante o emprego tecnoloxías de Automatización Robótica de Procesos (RPA, polas súas siglas en inglés).

A participación da SGAD permite que a tramitación dos expedientes leve a cabo de maneira masiva e automatizada, a calquera hora do día, mesmo fins de semana. A colaboración entre os robots que proporciona o Servizo de Automatización Intelixente (SAI) e os servizos da PID reduce drasticamente a necesidade de intervención manual dos tramitadores, o que fai posible xestionar á elevada demanda que se espera no Kit Digital e garantir o seu éxito.

O Servizo de Automatización Intelixente da SGAD corresponde con a  Medida 5 do Plan de Dixitalización das AAPP  e o Kit Digital forma parte de o  Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia , a axenda  España Dixital 2025  e de o  Plan de Dixitalización de Pemes 2021-2025 .

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cidadán
  • Servizos electrónicos