O Plan Estratéxico para a Administración Electrónica 2015-2018 en Castela A Mancha presentouse o pasado 27 de marzo en Toledo. Esta iniciativa conta con 95 medidas e nace dunha avaliación dos plans de medidas de apoio a emprendedores, de racionalización administrativa e implementación da administración electrónica, que se desenvolveron desde xuño de 2011 ata 2014.
A Presidenta de Castela A Mancha destacou que grazas a este plan, que xa se empezou a desenvolver e ao que quedan fases por pór en marcha, “avanzamos para ter unha Administración máis moderna, con menos barreiras e máis accesible”. Proba diso, continuou, é que na nosa rexión hoxe existen mil procedementos menos que en 2011. Así mesmo subliña que hoxe o 60 por cento dos procedementos están informatizados completamente fronte ao 25 por cento de 2011, e na fase de inicio atópanse informatizados o cento por cento. Así mesmo destaca que as medidas expostas han permitido un aforro indirecto de case 650 millóns de euros segundo os baremos establecidos polo OCDE.
O Plan Estratéxico conta cun orzamento de 120 millóns de euros de 2015 a 2018 e susténtase en catro eixos de actuación: Administración Dixital, Administración Fácil, Administración Aberta e Colaborativa e Administración Preparada e Sustentable, cuxas accións se basean en priorizar o despregamento da banda larga ultrarrápida en liña co establecido na Axenda Europea. Para logralo, Cospedal afirmou que o Goberno rexional destina a este Plan un investimento de 35 millóns de euros.
Con respecto ás liñas de actuación de cada un do catro eixos, a presidenta sinalou que o de Administración Dixital “contempla que os cidadáns poidan realizar as súas xestións nun só click”. Isto comporta que poderán descargar licenzas de caza e pesca; realizar as matriculacións nos centros educativos; ou a creación da Oficina Agraria Virtual dentro do Portal Agrario, para que os agricultores poidan seguir a tramitación da axuda da PAC telematicamente.
O segundo eixo, Administración Fácil, contempla a creación do espazo Oficina Móbil, que porá a disposición das empresas, de forma gratuíta, un conxunto de aplicacións web.
Asimismo, el eje Administración Abierta y Colaborativa prevé la Creación de la Carpeta de Salud, que va a facilitar la consulta de la información clínica personal de cada ciudadano.
El último eje, el llamado Administración Preparada y Sostenible, pondrá en marcha, entre otros instrumentos, el Informe Clínico de Emergencias, de gran utilidad para el personal sanitario porque que va a permitir el envío anticipado de la información del enfermo desde las ambulancias, antes de llegar al hospital.