- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Publicada nota informativa sobre alta de unidades en DIR3 para facturación electrónica
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
26 setembro 2014
Nesta nota informativa complétanse as instrucións sobre como as diferentes unidades administrativas deben xestionar a súa alta en DIR3, o Directorio Común de Unidades, para a xestión das facturas electrónicas.
De acordo con a Orde HAP/492/2014, do 27 de marzo, pola que se regulan os requisitos funcionais e técnicos do rexistro contable de facturas das entidades do ámbito de aplicación da Lei 25/2013, do 27 de decembro, de impulso da factura electrónica e creación do rexistro contable de facturas no Sector Público:
- Disposición adicional terceira. Codificación de órganos administrativos.
- As facturas que se expidan a partir da entrada en vigor desta Orde axustarán a codificación dos órganos administrativos que participen na tramitación das mesmas á establecida no directorio DIR3 de unidades administrativas comúns xestionado pola Secretaría de Estado de Administracións Públicas.
O Directorio Común DIR3 proporciona un Inventario unificado e común a toda a Administración das unidades orgánicas / organismos públicos, as súas oficinas asociadas e unidades de xestión económica ‐ orzamentaria, facilitando o mantemento distribuído e corresponsable da información.
Todas as Entidades locais atópanse xa incluídas en DIR3 cun código único. Este código pódese consultar na seguinte ligazón:
http://administracionelectronica.gob.es/ctt/dir3/descargas
Listaxes, Listado de Unidades Orgánicas de EELL
Poden consultar co IGAE se o seu municipio precisa dar de alta, para efectos de factura, novas unidades de nivel inferior á propia Entidad Local.
http://www.igae.pap.minhap.gob.es/sitios/igae/es-É/rcf/Paxinas/rcf.aspx
Así, aqueles municipios que necesiten dar de alta novas unidades en DIR3 de nivel inferior á propia Entidad Local para efectos de factura, deben solicitar previamente un usuario provedor de Directorio para dar de alta as súas unidades en:
https://ssweb.seap.minhap.es/axuda/consulta/DIR
Para consultas relacionadas con Factura Electrónica e aclaración dos termos oficina contable, órgano xestor e unidade tramitadora, dirixan as súas consultas a:
https://ssweb.seap.minhap.es/axuda/consulta/FACE
Para darse de alta no Punto Xeral de Entrada de Facturas Electrónicas:
- Infraestruturas e servizos comúns
- Centro de Transferencia de Tecnoloxía
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8