- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “O meu Cartafol Cidadán”
- Dispoñible a terceira versión oficial do meu Cartafol Cidadán
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Publicada nota informativa sobre alta de unidades en DIR3 para facturación electrónica
"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".
26 setembro 2014
Nesta nota informativa complétanse as instrucións sobre como as diferentes unidades administrativas deben xestionar a súa alta en DIR3, o Directorio Común de Unidades, para a xestión das facturas electrónicas.
De acuerdo con la Orden HAP/492/2014, de 27 de marzo, por la que se regulan los requisitos funcionales y técnicos del registro contable de facturas de las entidades del ámbito de aplicación de la Ley 25/2013, de 27 de diciembre, de impulso de la factura electrónica y creación del registro contable de facturas en el Sector Público:
- Disposición adicional terceira. Codificación de órganos administrativos.
- Las facturas que se expidan a partir de la entrada en vigor de esta Orden ajustarán la codificación de los órganos administrativos que participen en la tramitación de las mismas a la establecida en el directorio DIR3 de unidades administrativas comunes gestionado por la Secretaría de Estado de Administraciones Públicas.
O Directorio Común DIR3 proporciona un Inventario unificado e común a toda a Administración das unidades orgánicas / organismos públicos, as súas oficinas asociadas e unidades de xestión económica ‐ orzamentaria, facilitando o mantemento distribuído e corresponsable da información.
Todas as Entidades locais atópanse xa incluídas en DIR3 cun código único. Este código pódese consultar na seguinte ligazón:
http://administracionelectronica.gob.es/ctt/dir3/descargas
Listaxes, Listaxe de Unidades Orgánicas de EELL
Poden consultar co IGAE se o seu municipio precisa dar de alta, para efectos de factura, novas unidades de nivel inferior á propia Entidad local.
http://www.igae.pap.minhap.gob.es/sitios/igae/es-É/rcf/Paxinas/rcf.aspx
Así, aqueles municipios que necesiten dar de alta novas unidades en DIR3 de nivel inferior á propia Entidad local para efectos de factura, deben solicitar previamente un usuario provedor de Directorio para dar de alta as súas unidades en:
https://ssweb.seap.minhap.es/axuda/consulta/DIR
Para consultas relacionadas con Factura Electrónica e aclaración dos termos oficina contable, órgano xestor e unidade tramitadora, dirixan as súas consultas a:
https://ssweb.seap.minhap.es/axuda/consulta/FACE
Para darse de alta no Punto Xeral de Entrada de Facturas Electrónicas:
- Infraestruturas e servizos comúns
- Centro de Transferencia de Tecnoloxía
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “O meu Cartafol Cidadán”
- Dispoñible a terceira versión oficial do meu Cartafol Cidadán
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
0 Comentarios
Non hai comentarios