accesskey_mod_content

Publicada nota informativa sobre alta de unidades en DIR3 para facturación electrónica

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

26 setembro 2014

Nesta nota informativa complétanse as instrucións sobre como as diferentes unidades administrativas deben xestionar a súa alta en DIR3, o Directorio Común de Unidades, para a xestión das facturas electrónicas.

De acuerdo con la Orden HAP/492/2014, de 27 de marzo, por la que se regulan los requisitos funcionales y técnicos del registro contable de facturas de las entidades del ámbito de aplicación de la Ley 25/2013, de 27 de diciembre, de impulso de la factura electrónica y creación del registro contable de facturas en el Sector Público:

  • Disposición adicional terceira. Codificación de órganos administrativos.
  • Las facturas que se expidan a partir de la entrada en vigor de esta Orden ajustarán la codificación de los órganos administrativos que participen en la tramitación de las mismas a la establecida en el directorio DIR3 de unidades administrativas comunes gestionado por la Secretaría de Estado de Administraciones Públicas. 

O Directorio Común DIR3 proporciona un Inventario unificado e común a toda a Administración das unidades orgánicas / organismos públicos, as súas oficinas asociadas e unidades de xestión económica ‐ orzamentaria, facilitando o mantemento distribuído e corresponsable da información.

Todas as Entidades locais atópanse xa incluídas en DIR3 cun código único. Este código pódese consultar na seguinte ligazón:

http://administracionelectronica.gob.es/ctt/dir3/descargas
Listaxes, Listaxe de Unidades Orgánicas de EELL

Poden consultar co IGAE se o seu municipio precisa dar de alta, para efectos de factura, novas unidades de nivel inferior á propia Entidad local.

http://www.igae.pap.minhap.gob.es/sitios/igae/es-É/rcf/Paxinas/rcf.aspx(Abre en nova xanela)

Así, aqueles municipios que necesiten dar de alta novas unidades en DIR3 de nivel inferior á propia Entidad local para efectos de factura, deben solicitar previamente un usuario provedor de Directorio para dar de alta as súas unidades en:

https://ssweb.seap.minhap.es/axuda/consulta/DIR

Para consultas relacionadas con Factura Electrónica e aclaración dos termos oficina contable, órgano xestor e unidade tramitadora, dirixan as súas consultas a:

https://ssweb.seap.minhap.es/axuda/consulta/FACE

Para darse de alta no Punto Xeral de Entrada de Facturas Electrónicas:

https://face.gob.es/

  • Infraestruturas e servizos comúns
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía

0 Comentarios

Non hai comentarios