accesskey_mod_content

A Xunta de Castela-A Mancha asina o convenio Oficina de Rexistro Virtual (ORVE) co Ministerio de Facenda e Administracións Publicas.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

31 outubro 2014

O sinatura do convenio ORVE posibilita o rexistro electrónico sen papeis a todas as administracións públicas de Castela-A Mancha, tanto rexionais como locais.

Con la firma de este convenio el 31 de Octubre de 2014 se inicia la implantación de la aplicación ORVE en las administraciones públicas castellano-manchegas que permitirá el envío y la recepción de asientos registrales electrónicamente mediante el Sistema de Interconexión de Registros ( SIR ) o cal supón unha enorme mellora en eficacia do servizo pois a recepción en destino prodúcese en segundos e un aforro de custos estimado en máis de tres euros por asento rexistral.

ORVE «fai realidade a administración sen papeis» xa que permite escanear a documentación do cidadán nas oficinas de rexistro, aplicando a dixitalización nos postos de portelo con plena validez xurídica. Os expedientes envíanse electronicamente á oficina de destino rapidamente, sexa cal for a súa localización xeográfica ou nivel de administración competente.

  • Cooperación interadministrativa