accesskey_mod_content

Éxito do portal de Interoperabilidade Pasaxe! da Xunta de Galicia.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

25 novembro 2014

Esta ferramenta evitou a presentación de 30.000 documentos a cidadáns e empresas desde a súa posta en marcha fai cinco meses.

O Portal de Interoperabilidade Pasaxe! rexistrou desde a súa posta en marcha, fai seis meses, 30.000 consultas desde os diferentes departamentos autonómicos, o que implica que se evitou o pedimento de 30.000 documentos ou certificados a cidadáns e empresas para a realización de trámites administrativos.

Pasaxe! es la plataforma tecnológica que permite el intercambio de información entre las administraciones autonómica, estatal y local, evitando al ciudadano aportar documentación que ya obra en poder de las administraciones públicas, cumpliendo así con los deberes establecidos en la Ley 11/2007 de 22 junio de acceso electrónico de los ciudadanas a los servicios públicos.

Desde o seu arranque Pasaxe! foi incorporando novos servizos ata conseguir os 27 actuais e ao longo do ano conseguiranse máis de 30 como o título de familia numerosa, ou o certificado de discapacidade, entre outros. Ademais, a Xunta porá a disposición dos concellos o nodo de interoperabilidade, o que lles permitirá acceder os servizos de interoperabilidade da Administración Xeral do Estado .

Este servizo, ademais de axilizar os trámites, é de especial importancia para o cidadán, xa que evitará que teñan que presentar documentos coa mesma información en distintas Administracións. É un factor fundamental, para que os cidadáns poidan resolver as súas xestións coas administracións públicas nun único procedemento ou trámite, independentemente do nivel administrativo ao que se acheguen

Aforro de 5 millóns de euros
La puesta en marcha de Pasaxe! se enmarca en las medidas del Plan de Modernización de la Administración autonómica de la Xunta. Con el objetivo de aumentar los ahorros a los ciudadanos y empresas gallegas que interactúan con la Administración autonómica, se persigue aumentar un 300% el número de consultas de interoperabilidad realizadas alcanzando en 2015 la cifra de 1.000.000 de consultas.

Conseguindo este obxectivo, estímase unha diminución de cargas administrativas anual de 5.550.000 euros aos cidadáns e empresas galegas, aplicando o método simplificado de medición de cargas administrativas e da súa redución aprobada pola Xunta de Galicia.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cidadán
  • Interoperabilidade