- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Reúneche, máis de 3.000 reunións virtuais desde a posta en marcha do servizo
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
09 xullo 2014
O uso de Reúneche, o servizo común de reunións virtuais da Rede SARA, está a ter un crecemento moi rápido nas Administracións Públicas que ven neste servizo unha oportunidade para o uso do TIC colaborativas aforrando desprazamentos.
O Ministerio de Facenda e Administracións Públicas (MINHAP), a través da Dirección Xeral de Modernización Administrativa, Procedementos e Impulso da Administración Electrónica, é responsable da Rede SARA como instrumento para favorecer a eficacia e a eficiencia de todas as Administracións Públicas na prestación dos seus servizos.
A través dunha Infraestrutura Común de Comunicacións presta Servicios Comunes e favorece o uso adecuado dos recursos públicos pois ofrece un instrumento para seguir avanzando nas tarefas de racionalización de infraestruturas e no mantemento da continuidade do servizo.
O Servizo Común de Reunións Virtuais para as Administracións Públicas “Reúneche” fomenta a utilización do TIC colaborativas co fin de rendibilizar o traballo en equipo, contribuír a diminuír o gasto nas Administracións Públicas, evitando desprazamentos, e favorece a diminución da pegada de carbono xerada polas Administracións.
Actualmente baséase nunha ferramenta de Webconference multipunto e ferramentas colaborativas como: compartición e control remoto de escritorio, compartición de aplicacións, compartición de lousa, chat, etc.
Os aforros proporcionados en 2012 e 2013 superaron os 9.000.000€. En 2014 está a producirse un incremento moi significativo do uso polo que só para 2014 estímase un aforro de 11.000.000€
A evolución de Reúneche inclúe unha plataforma de e-learning integrado con videoconferencia, unha plataforma para redes sociais colaborativas profesionais, xestión de vídeos asociados e reprodución en streaming.
Máis información sobre a solución Reúneche no CTT
- Infraestruturas e servizos comúns
- Cooperación interadministrativa
- Centro de Transferencia de Tecnoloxía
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8