O ISA² é un programa para o desenvolvemento de solucións de interoperabilidade para administracións públicas, empresas e cidadáns. Está xestionado pola Dirección Xeral de Informática e execútase desde 2016 ata 2020. O programa ten como obxectivo promover a modernización do sector público baseada no TIC en Europa e facilitar a atención das necesidades das empresas e os cidadáns para as actividades transfronteirizas e internacionais. servizos públicos dixitais do sector a través dunha mellor interoperabilidade das administracións públicas europeas.
A Avaliación Intermedia do Programa ISA² comezou no verán de 2018 cando ISA² alcanzou o seu punto medio. O informe remitido á Comisión e ao Parlamento Europeo inclúe unha serie de actividades de consulta (como entrevistas específicas, enquisas en liña, unha consulta pública e cuestionarios distribuídos durante os eventos), así como un documento de traballo do persoal da Comisión . Os datos recompilados das partes interesadas, xunto coa investigación de escritorio, proporcionaron información para os resultados da avaliación intermedia.