El ISA² és un programa per al desenvolupament de solucions d'interoperabilitat per a administracions públiques, empreses i ciutadans. Està gestionat per la Direcció general d'Informàtica i s'executa des de 2016 fins a 2020. El programa té com a objectiu promoure la modernització del sector públic basada en les TIC a Europa i facilitar l'atenció de les necessitats de les empreses i els ciutadans per a les activitats transfrontereres i internacionals. serveis públics digitals del sector a través d'una millor interoperabilitat de les administracions públiques europees.
L'Avaluació Avaluació Intermèdia del Programa ISA² va començar en l'estiu de 2018 quan ISA² va aconseguir el seu punt mitjà. L'informe informe remès a la Comissió i al Parlament Europeu inclou una sèrie d'activitats de consulta (com a entrevistes específiques, enquestes en línia, una consulta pública i qüestionaris distribuïts durant els esdeveniments), així com un document de treball del personal de la Comissió . Les dades recopilades de les parts interessades, juntament amb la recerca d'escriptori, van proporcionar informació per als resultats de l'avaluació intermèdia.