accesskey_mod_content

Índice de Economía e Sociedade Dixital 2021 (DESI)

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

No Índice de Economía e Sociedade Dixital 2021(Abre en nova xanela) , elaborado con datos de 2020, España ocupa a novena posición dos 27 Estados membros da UE.

Gráfico explicado en párrafo anterior

Este índice analiza os indicadores de catro ámbitos: Capital humano, Conectividade, Integración da tecnoloxía dixital e Servicios públicos dixitais. Na edición de 2021, a Comisión Europea ha axustado o informe DESI para que reflicta as dúas iniciativas políticas principais que afectarán á transformación dixital na UE durante os próximos anos: o Mecanismo de Recuperación e Resiliencia e o Compás Dixital da Década Dixital da UE.

Gráfico explicado en párrafo anterior

DESI 2021 destaca os bos resultados de España en materia de servizos públicos dixitais grazas á estratexia dixital por defecto aplicada en toda a súa administración central. O país tamén obtén moi bos resultados no ámbito da conectividade, aínda que persisten algunhas diferenzas entre as zonas urbanas e rurais. En canto ao capital humano, España ocupa o posto número 12 e durante os últimos anos subiu posicións, pero aínda existe marxe de mellora, especialmente no indicador de especialistas en tecnoloxías da información e das comunicacións ( TIC ). España ocupa o décimo sexto lugar na integración das tecnoloxías dixitais; a súa puntuación coincide coa media da UE e aumentou considerablemente o número de pequenas e medianas empresas (pemes) españolas que venden a través de internet.

Administración electrónica

España ocupa o sétimo posto na UE en materia de servizos públicos dixitais, obtendo 80,7 puntos, moi por encima da media da UE (68,1). Este compoñente do informe valora cinco indicadores: Usuarios da administración electrónica, Formularios precumplimentados, Servicios públicos dixitais para os cidadáns, Servicios públicos dixitais para empresas e Datos abertos.

Gráfico explicado en párrafo anterior

Estes indicadores mostran un nivel alto de interacción en liña entre as autoridades públicas, os cidadáns e as empresas. O 67 % dos usuarios de internet españois participa activamente nos servizos de administración electrónica, en comparación co 64% da media da UE. España obtivo 78 puntos no indicador de formularios precumplimentados (que mide a reutilización da información que se transmite dunhas administracións a outras para facilitar a vida aos cidadáns), puntuación que supera con fartura a media da UE de 63 puntos, grazas a que o sistema español non solicita información a cidadáns e empresas que dean o seu consentimento para que a Administración solicíteos polos seus propios medios. Canto a os servizos públicos para a cidadanía, España obtivo 82 puntos para os cidadáns (fronte á media de 75 puntos da UE) e 94 para as empresas (en comparación cos 84 puntos de media da UE). Gráfico explicado en párrafo anterior

España obtén moi bos resultados no indicador de datos abertos, en el que ocupa la segunda posición de la UE con una puntuación del 94 % (16 puntos porcentuales por encima de la media de la UE).

Gráfico explicado en párrafo anterior

Ligazóns relacionadasLigazóns relacionadas