Estabilidade e melloría nos servizos públicos (2016)
01 xaneiro 2016
Realiza: Axencia Estatal de Avaliación das Políticas Públicas e a Calidade dos Servizos (AEVAL).- Edita: Ministerio de Facenda e Administracións Públicas, AEVAL. Colección "Informes" ; xaneiro de 2016. NIPO: 632-16-003-0
-
NOTA: Como outros anos, tamén se analizan en detalle as opinións e hábitos dos cidadáns en relación cos servizos públicos de carácter administrativo e coa administración electrónica. Por último, estúdase nesta ocasión a percepción cidadá acerca da implementación da Lei 19/2013, do 9 de decembro, de transparencia, acceso á información pública e bo goberno.
- Cidadán
- Goberno aberto, Informes e Estudos
- Servizos electrónicos
Calidade e sustentabilidade dos servizos públicos (2015)
01 xaneiro 2015
Publicado en xaneiro de 2015.- NIPO: 632-15-001-5
-
NOTA: Outro dos aspectos destacados no Informe é que os servizos administrativos, tanto presenciais como electrónicos, seguen sendo ben valorados polos cidadáns. A canle presencial é aínda o preferido, aínda que continúa o aumento na utilización da administración electrónica. Ademais, en 2014 rompe a tendencia á estabilización no uso da e-administración.
- Cidadán
- Goberno aberto, Informes e Estudos
- Servizos electrónicos
Calidade dos Servizos Públicos en tempos de austeridade (2014)
01 marzo 2014
Publicado en marzo de 2014.- NIPO: 632-14-003-1
Calidade dos Servizos Públicos e as actitudes dos cidadáns cara ás medidas modernizadoras da Administración Pública (2013)
01 xuño 2013
Publicado en xuño de 2013.- NIPO: 632-13-010-2
-
NOTA: Neste documento analízase a evolución ata o ano 2012 da satisfacción dos españois respecto de distintas políticas e servizos públicos e a súa opinión sobre o gasto público nos mesmos. Ademais, na segunda parte deste traballo, estúdanse con especial atención as opinións e hábitos dos cidadáns en relación cos servizos públicos de carácter administrativo e, en particular, coa administración electrónica.
A importancia dos servizos públicos no benestar dos cidadáns (2012)
01 maio 2013
Publicado en maio de 2013.- NIPO: 6632-13-008-4
-
NOTA: O presente informe realízase sobre a base da información obtida a partir do estudo Calidade dos Servizos Públicos, realizado por AEVAL en colaboración co CIS e cuxo traballo de campo realizouse no ano 2011. Este informe continúa a serie iniciada en 2009 polo Observatorio da Calidade dos Servizos Públicos de AEVAL.
A Administración Pública a xuízo dos cidadáns (2011)
01 xuño 2011
Publicado en xuño de 2011.- NIPO: 851-11-013-X
Axenda Pública e Satisfacción cos Servizos Públicos no Estado Autonómico (2010)
01 abril 2011
Publicado [abril de 2011], NIPO: 851-11-005-9
Informe sobre a percepción social dos Servizos Públicos en España (1985-2008)
01 decembro 2009
Publicado en decembro de 2009.- NIPO: 012-09-016-4.
-
NOTA: Nun Estado democrático os servizos son de e para a cidadanía. Á esixencia de eficacia, eficiencia e equidade na prestación de servizos públicos debe engadirse a lexitimidade de exercicio. Por esta razón xa hai anos que se utilizan estudos de opinión para avaliar o impacto das políticas públicas, sendo unha actividade non só desexable senón que é preciso impulsar desde as organizacións públicas.
Percepción cidadá do funcionamento dos servizos públicos (2006)
01 xullo 2007
Unha valoración dos resultados da enquisa conxunta do C.I.S. e a Axencia de Avaliación e Calidade. Publicado [xullo de 2007].- NIPO: 331-07-018-6 (Papeis 5/2017)