- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
A Deputación de Cádiz integrouse no Sistema Nacional de Intercambio de Rexistros (SIR)
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
26 setembro 2018
O sistema elimina o tránsito de papel entre administracións e permite aumentar a eficiencia do funcionamento administrativo, tanto nas oficinas de rexistro físicas, como dos documentos presentados nas sedes electrónicas.
A integración fíxose a través da certificación da instalación da aplicación de rexistro que a Deputación utiliza e ofrece aos concellos e entidades da provincia ás que presta os seus servizos a través de EPICSA (Empresa Provincial de Información de Cádiz). A Deputación convértese na quinta Deputación española que certifica unha aplicación nesta plataforma. Actualmente son 34 as entidades da provincia que intercambiaron entre elas documentos tras a integración no SIR.
Para as entidades locais da provincia supón un importante aforro de tempo e recursos. Resaltouse os beneficios do sistema para a cidadanía ao permitir a mellora nos tempos de resposta das administracións, así como da información ao público e nas relacións entre as mesmas e os cidadáns e cidadás, tanto se comparecen fisicamente nunha oficina, coma se presentan o documento a través de Internet.
O SIR permite intercambiar asentos rexistrais dixitalmente con calquera administración pública que se atope tamén integrada en SIR, eliminando por tanto a necesidade de enviar a información en soporte papel, e cumprindo unha das obrigas da Lei 39/2015, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
A Deputación leva a cabo unha política de adaptación tecnolóxica ao novo marco normativo de procedemento administrativo e de réxime xurídico de transparencia, así como aos cambios producidos pola nova lei de contratos do sector público aos concellos e entidades aos que dá servizo, do mesmo xeito que na propia Corporación Provincial e os seus organismos dependentes.
Máis información na Solución SIR do CTT
- Interoperabilidade e Normalización
- Infraestruturas e servizos comúns
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8