accesskey_mod_content

Hacienda y Administraciones Públicas simplifica la designación de apoderados o representantes en la tramitación administrativa

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

05 xuño 2014

La Secretaría de Estado de Administraciones Públicas y el Consejo General del Notariado firman un convenio de colaboración que permite a la Administración la consulta telemática de documentos públicos notariales de apoderamiento y sus revocaciones al Registro Electrónico de Apoderamientos (REA).

En virtude deste Convenio, o Consello Xeral do Notariado, a través de ANCERT (a Axencia Notarial de Certificación), informará o Rexistro Electrónico de Apoderamentos (REA), previa solicitude da Administración Xeral do Estado ou dalgún dos seus organismos, da capacidade de actuar dun cidadán en nome doutro (persoa física ou xurídica), como o seu representante ou como administrador da sociedade.

Para iso remitirase unha copia electrónica da escritura de apoderamentos acompañada dunha ficha de información, na que se farán constar os datos identificativos do documento notarial, do poderdante e do apoderado e das facultades outorgadas. Na este copia, incluirase un código seguro de verificación (CSV) para que calquera organismo da Administración poida acceder ao sistema de consulta e coñecer se o poder segue vixente e non foi revogado total ou parcialmente.

En consecuencia, los ciudadanos podrán iniciar procedimientos administrativos (de manera electrónica o presencial) en nombre de otras personas físicas o jurídicas, sin necesidad de aportar una copia auténtica de la escritura de apoderamiento, sino proporcionando el código seguro de verificación asociado al documento notarial. La Administración, a partir de este CSV, y accediendo al servicio habilitado por este convenio, podrá acceder a la copia digitalizada del poder, a la vez que verifica en tiempo real la subsistencia del poder otorgado.

En conclusión, a través deste sistema de remisión telemática de documentos públicos notariais de apoderamento e as súas revogacións ao Rexistro Electrónico de Apoderamentos, evitarase ao cidadán a reiterada presentación de escrituras notariais e a súa compulsa en cada actuación ante a Administración, e darase maior seguridade xurídica á tramitación dos procedementos administrativos.

Máis información sobre a solución: REA

  • Cidadán
  • Empresa
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía