accesskey_mod_content

Rexistro Electrónico Común do Goberno de Cantabria

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

11 xuño 2014

O Goberno de Cantabria pon a disposición do resto de administracións a súa solución de Rexistro Electrónico Común.

O Rexistro Electrónico Común permite a presentación de calquera solicitude, escrito e comunicación remitida aos órganos da Administración da Comunidade Autónoma de Cantabria.

O Rexistro Electrónico é unha aplicación informática que permite ao cidadán interactuar telematicamente coa Administración para a presentación de escritos, solicitudes e comunicacións relativas aos procedementos administrativos habilitados para o seu uso mediante Administración Electrónica.

Para utilizar todas las funcionalidades que ofrece el Registro Electrónico Común, será necesario disponer de un DNI Electrónico u otro certificado digital reconocido incluido en la lista de certificados admitidos, así como cumplir con el resto de requisitos técnicos.

Máis información sobre a solución Rexistro Electrónico Común no CTT 

 

  • Cidadán
  • Empresa
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía