- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
G-InSiDe permite xerar documentos e expedientes electrónicos a través de Rede SARA
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
29 novembro 2012
O servizo G-InSiDe (Xerador Inside), dispoñible para as Administracións Pública a través da Rede SARA.
O servizo G-InSide (Xerador InsiDe), dispoñible para as AA.PP. a través da Rede SARA no url http://ginsidews.seap.minhap.es/ginsidews/ , permite a xeración de documentos electrónicos e expedientes electrónicos conformes co Esquema Nacional de Interoperabilidade , mediante un formulario que permite consignar os metadatos mínimos obrigatorios; como resultado obtéñense os ficheiros XML de documento electrónico e expediente electrónico.
G-InSiDe permite completar os metadatos mínimos obrigatorios do documento ou do expediente electrónico, achegar o documento ou documentos correspondentes, recoller as firmas electrónicas do documento a cargar, ou ben asinar o mesmo no cliente, para xerar ficheiros XML que poden ser almacenados nos repositorios de cada entidade, coa garantía de que cumpren as normas técnicas de interoperabilidade.
G-InSiDe é un elemento máis do produto "pai", InSide , que é a abstracción mediante servizos web de calquera xestor documental que cumpra os estándares CMIS para a xestión documental de Expedientes e Documentos Electrónicos, segundo especificado nas normas técnicas de interoperabilidade .
InSiDe proporciona funcionalidades para o seu consumo ben mediante servizos web, ben mediante o uso de formularios en páxinas web, que permiten a xeración dos ficheiros XML dos documentos e expedientes electrónicos segundo o especificado nas normas técnicas de interoperabilidade do Esquema Nacional de Interoperabilidade.
Os elementos principais de InSide InSide son:
- Operacións sobre os Expedientes electrónicos: Altas, Modificaciones de Estado, Versionado, obtención do índice, xeración de firmas electrónicas, de selaxe electrónica, etc.
- Operacións sobre os Documentos Electrónicos: altas, baixas, modificacións, versionado, etc.
- Operacións de Consulta: Sobre metadatos, versións de documentos.
- Visor InSide.
- Bus de servizo de firma e xeración de CSV e PDF (e-utils).
Máis información sobre InSide no Centro de Transferencia de Tecnoloxía .
Contacto: inside@seap.minhap.es
- Servizos electrónicos
- Interoperabilidade e Normalización
- Infraestruturas e servizos comúns
- Centro de Transferencia de Tecnoloxía
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8