A Seguridade Social ha posto en marcha unha nova páxina web que incorpora todas as vías de acceso telemático para trámites, información e servizos sobre pensións e prestacións (o ámbito de acción do Instituto Nacional da Seguridade Social, INSS).
Desde a web os cidadáns poden solicitar prestacións, acceder aos simuladores de xubilación e Ingreso Mínimo Vital, consultar o estado das súas solicitudes, xestionar as súas citas, e comunicar ou realizar cambios nos seus datos persoais, entre outras cuestións, de maneira rápida e intuitiva.
O secretario de Estado da Seguridade Social e Pensións, Borja Suárez, destacou que “é un paso máis na estratexia de pór ao cidadán no centro, achegar os nosos servizos, facelos máis accesibles e fáciles, tanto á hora de localizalos como á hora de utilizalos”.
“A linguaxe que falamos neste novo portal é o dos cidadáns, non o da Administración. Un cambio de paradigma que xa habemos visto que dá moi bos resultados. A nova app de Importass, que presentamos hai unhas semanas, xa acumula máis de 230.000 descargas”, indicou Suárez.
O secretario de Estado recalcou que moitos cidadáns prefiren utilizar os servizos electrónicos cando estes son fáciles de usar, e que, ademais, permiten aumentar a calidade na atención a través das canles tradicionais para quen, por algunha circunstancia, non poden facer uso dos trámites dixitais.
Que ofrece o novo portal
O novo portal ofrece un buscador de servizos e trámites, ademais de accesos directos aos máis consultados e demandados, ordenados de maneira moi visual, cunha estrutura clara e unha linguaxe directa. Ademais, está deseñado para que se adapte perfectamente ao dispositivo desde o que se acceda, xa sexa desde un computador ou un dispositivo móbil.
A navegación por estes servizos é máis sinxela e intuitiva, guiando ao usuario a través dun sistema de preguntas e respostas que o acompaña ata o servizo electrónico adecuado. Estes cuestionarios intelixentes, que pretenden orientar ao usuario dunha maneira personalizada, e solicitarlle só a información necesaria, xa foron utilizados, por exemplo, no trámite de solicitude do IMV, dando uns resultados excelentes.
Unha experiencia personalizada
Para mellorar a experiencia do cidadán, ofrécense contidos informativos e guías que axudan aos usuarios a entender mellor os diferentes tipos de prestacións e os requisitos para acceder a elas, á vez que evita xestións innecesarias.
Outra novidade importante é que esta nova interface permite gardar o resultado das consultas formuladas e conservar a información obtida para facilitar futuros accesos; o que comporta a redución do tempo empregado nas consultas e unha experiencia totalmente personalizada.
Pode consultar como funciona esta nova web no seguinte vídeo tutorial: https://run.gob.es/anwf24dd
Fonte orixinal da noticia