accesskey_mod_content

A Seguridade Social lanza un novo portal para facilitar o acceso a información e trámites sobre pensións e prestacións

  • Escoitar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

17 outubro 2024

Entre os servizos que ofrece destacan a solicitude de pensións e prestacións, os simuladores de xubilación e Ingreso Mínimo Vital (IMV), a consulta do estado das solicitudes ou a incorporación e actualización de datos persoais dos usuarios.

A Seguridade Social ha posto en marcha unha nova páxina web(Abre en nova xanela) que incorpora todas as vías de acceso telemático para trámites, información e servizos sobre pensións e prestacións (el ámbito de acción del Instituto Nacional de la Seguridad Social, INSS).

Desde a web os cidadáns poden solicitar prestacións, acceder aos simuladores de xubilación e Ingreso Mínimo Vital, consultar o estado das súas solicitudes, xestionar as súas citas, e comunicar ou realizar cambios nos seus datos persoais, entre outras cuestións, de maneira rápida e intuitiva.

O secretario de Estado da Seguridade Social e Pensións, Borja Suárez, destacou que “é un paso máis na estratexia de pór ao cidadán no centro, achegar os nosos servizos, facelos máis accesibles e fáciles, tanto á hora de localizalos como á hora de utilizalos”.

“A linguaxe que falamos neste novo portal é o dos cidadáns, non o da Administración. Un cambio de paradigma que xa habemos visto que dá moi bos resultados. A nova app de Importass, que presentamos hai unhas semanas, xa acumula máis de 230.000 descargas”, indicou Suárez.

O secretario de Estado recalcou que moitos cidadáns prefiren utilizar os servizos electrónicos cando estes son fáciles de usar, e que, ademais, permiten aumentar a calidade na atención a través das canles tradicionais para quen, por algunha circunstancia, non poden facer uso dos trámites dixitais.

Que ofrece o novo portal

O novo portal ofrece un buscador de servizos e trámites, ademais de accesos directos aos máis consultados e demandados, ordenados de maneira moi visual, cunha estrutura clara e unha linguaxe directa. Ademais, está deseñado para que se adapte perfectamente ao dispositivo desde o que se acceda, xa sexa desde un computador ou un dispositivo móbil.

A navegación por estes servizos é máis sinxela e intuitiva, guiando ao usuario a través dun sistema de preguntas e respostas que o acompaña ata o servizo electrónico adecuado. Estes cuestionarios intelixentes, que pretenden orientar ao usuario dunha maneira personalizada, e solicitarlle só a información necesaria, xa foron utilizados, por exemplo, no trámite de solicitude do IMV, dando uns resultados excelentes.

Unha experiencia personalizada

Para mellorar a experiencia do cidadán, ofrécense contidos informativos e guías que axudan aos usuarios a entender mellor os diferentes tipos de prestacións e os requisitos para acceder a elas, á vez que evita xestións innecesarias.

Outra novidade importante é que esta nova interface permite gardar o resultado das consultas formuladas e conservar a información obtida para facilitar futuros accesos; o que comporta a redución do tempo empregado nas consultas e unha experiencia totalmente personalizada.

Pode consultar como funciona esta nova web no seguinte vídeo tutorial: https://run.gob.es/anwf24dd(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cidadán
  • Cooperación interadministrativa