Cliente lixeiro da Plataforma de Intermediación de Datos
Tipoloxía: Sede e procedementos electrónicos
Área: intermediación de datos
Descrición:
O obxectivo dos Servizos de Verificación e Consulta de Datos da Plataforma de Intermediación é facer posible que a Administración valide ou consulte os datos necesarios na tramitación do procedemento, evitando ao cidadán achegar os documentos acreditativos ou fotocopias pertinentes, permitindo así facer efectivo o dereito dos cidadáns a non achegar documentos que fosen xerados por calquera Administración.
As principais vantaxes para o cidadán son a simplificación do papelorio e o aforro de tempo. Pola súa banda, a Administración dispón dos datos correctos e controla posibles falsificacións. Tamén contribúe a diminuír o volume de papel xestionado.
O cliente lixeiro da Plataforma de Intermediación de Datos (PID) proporciona unha interface web para que o empregado público poida, no marco dun procedemento electrónico, consultar un crecente catálogo de datos: identidade, residencia, desemprego, titulacións, datos catastrais, rexistros civís, prestacións, etc.
Para consultar os este servizos a SGAD pon a disposición dos organismos o: Catálogo de Servizos de Verificación e consulta de Datos SCSP (Substitución de Certificados en Soporte Papel), accesible no Centro de Transferencia de Tecnoloxía (CTT) do Portal de Administración electrónica.
Como solicitar o servizo: O alta do organismo no cliente lixeiro da PID pódese solicitar no formulario do kit de subsecretaría.