- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
29 maio 2023
A Seguridade Social ha iniciado a publicación das súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única (DEHú), o que supón un paso máis na súa consolidación como punto único de notificacións para todas as Administracións.
A Seguridade Social -organismo considerado como un dos grandes emisores de notificacións no ámbito da Administración Xeral do Estado- incorpórase, ao longo deste mes de maio, ao Enderezo electrónico Habilitado única (DEHú). Este gran fito implica ampliar aínda máis o volume de notificacións e comunicacións que pon a disposición da cidadanía de forma sinxela e directa.
Durante o ano 2022 DEHú superou os 90 millóns e medio de notificacións, cifra que se verá incrementada en 40 millóns de envíos anuais coa incorporación da Seguridade Social e, con ela, a posta a disposición de notificacións procedentes do Instituto Nacional de Seguridade Social, a Tesouraría Xeral da Seguridade Social, o Instituto Social da Mariña, a Dirección Xeral de Ordenación da Seguridade Social, e a Intervención Xeral da Seguridade Social (IGSS).
A DEHú permite actualmente que Organismos emisores de distintas administracións e organismos públicos, a nivel estatal, autonómico, local, universidades, etc., realicen envíos de notificacións e comunicacións en cuestión de segundos e sen apenas custo asociado.
Desta forma, DEHú agrupa notificacións de máis de 8.800 Administracións e Organismos Públicos de todos os niveis. No ámbito estatal inclúe grandes emisores, como a Axencia Tributaria, a Dirección Xeral do Catastro, ou como se sinalou anteriormente, a Seguridade Social. A nivel autonómico, son xa 13 as Comunidades Autónomas que pon a disposición as súas notificacións na DEHú: Aragón, Canarias, Cantabria, Galicia, Illes Balears, Comunidade de Madrid, Comunidade Foral de Navarra, Rexión de Murcia, Comunidade Valenciana, Principado de Asturias, Estremadura, Andalucía e Castela e León. En canto a entidades locais, están adheridos Concellos de toda España, así como Universidades e outras institucións. Pode consultar o detalle a través do buscador de organismos adheridos .
Como non podía ser doutra maneira, nesta situación de consolidación como punto único de notificacións para todas as Administracións, DEHÚ, experimentou un crecemento considerable canto aos accesos e comparecencias. O número de accesos aumentou ata alcanzar máis de 35 millóns e medio de accesos ao portal o pasado mes de marzo, cun total de 1.424.732 comparecencias no este período.
No seguinte vídeo e na seguinte infografía explícase o funcionamento xeral de DEHú e todo o que se pode facer desde o Portal.
Ademais, xa se atopan integrados máis de 8.900 grandes destinatarios para a recollida automatizada de notificacións directa aos seus sistemas de backend.
Máis información na solución DEHú do CTT
- Servizos electrónicos
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8