- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Consolidación do Enderezo electrónico Habilitado única (DEHú)
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
29 xullo 2022
Desde o 1 de setembro a DEHú será a única vía de acceso agregado ás notificacións de diferentes emisores xestionada pola Administración Xeral do Estado.
A Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas prevé no seu artigo 43 a existencia do Enderezo electrónico Habilitado Única (DEHú) como medio para a práctica das notificacións por medios electrónicos (xunto coa sede electrónica do emisor). A xestión da DEHú corresponde ao Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital en colaboración co Ministerio de Facenda e Función Pública e está dispoñible na dirección https://dehu.redsara.es .
Desde que entrou en servizo en xullo de 2020, a DEHú ha ido ofrecendo novos servizos, consolidando o seu funcionamento e ampliando o número de administracións das que ofrece notificacións, de forma que na actualidade permite acceder nun mesmo punto a uns 8 millóns de notificacións mensuais.
A eficiencia da DEHú viuse reforzada coa entrada en vigor do Regulamento de actuación e funcionamento do sector público por medios electrónicos, aprobado polo Real Decreto 203/2021, do 30 de marzo, que determina que toda notificación cuxo emisor pertenza ao ámbito estatal porase a disposición do interesado a través da DEHú (sen prexuízo de que, de forma complementaria, o emisor póidaa pór tamén a disposición na súa sede electrónica ou sede electrónica asociada). No caso das outras administracións públicas, os seus organismos e entidades, de acordo con a política de xestión de notificacións de cada unha delas, poden optar por polas a disposición ben na súa sede electrónica, ben na DEHú ou en ambas.
Por iso, grazas ao esforzo realizado desde a súa posta en funcionamento, os interesados tamén poden acceder actualmente na DEHú ás notificacións emitidas por órganos, organismos e entidades das comunidades autónomas de Aragón, Canarias, Cantabria, Galicia, Illes Balears, Madrid, a Comunidade Foral de Navarra, a Rexión de Murcia, a Comunidade Valenciana e de preto do 75% das Entidades locais de toda España, e estase traballando intensamente na incorporación das restantes administracións públicas que o desexen.
Así mesmo, a DEHú incorpora unha interface pública vía servizos web que permite a recollida automatizada de notificacións dirixidas a grandes destinatarios e que xa son utilizados na actualidade por máis de 2.500 usuarios, fundamentalmente empresas que desexan automatizar a recollida de notificacións desde os seus sistemas de xestión, simplificando e axilizando este procesos sen diminución da seguridade xurídica. A información técnica necesaria para realizar esta integración atópase dispoñible no Portal de Administración Electrónica en https://administracionelectronica.gob.es/ctt/lema https://administracionelectronica.gob.es/ctt/lema .
DEHú, tras máis de dous anos de funcionamento, alcanzou unha gran madurez e con obxecto de consolidar os principios de eficiencia, servizo efectivo aos cidadáns e de racionalización e axilidade dos procedementos administrativos e das actividades materiais de xestión, desde o próximo 1 de setembro a DEHú será a única vía de acceso agregado ás notificacións de diferentes emisores xestionada pola Administración Xeral do Estado.
Por iso, os receptores e xestores de notificacións que aínda non o fixesen, deberán adaptarse á utilización directa da DEHú para o acceso ás súas notificacións ou as dos seus representados, especialmente aqueles que, aínda sendo minoría, aínda puidesen estar a utilizar “Cartafol cidadán” con esta finalidade.
- Centro de Transferencia de Tecnoloxía
- Infraestruturas e servizos comúns
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8