accesskey_mod_content

Balance de 2021 da Plataforma de Intermediación de datos

  • Escoitar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

25 febreiro 2022

Durante o ano 2021 incorporáronse 14 novos servizos e superáronse os 187 millóns de transaccións.

Terminado o ano 2021, de transición en termos de pandemia e covid,  é necesario botar a mirada atrás e pór no seu contexto como os servizos ofrecidos pola plataforma de intermediación continúan co seu inexorable desenvolvemento e evolución.

Incorporáronse á plataforma de intermediación de datos 14 novos servizos durante 2021,  que supoñen un incremento do 10% ata alcanzar os 154 servizos dispoñibles, e cimentan as bases dun incremento notable de servizos previsto para os primeiros meses de 2022.

Durante 2021 incorporáronse novos cedentes de información como o Ministerio de Transportes, Mobilidade e Agenda Urbana a través da Dirección Xeral de Transporte Terrestre ( DGTT ) e os servizos do rexistro de transportistas, o REAT . Tamén se ofreceron novas versións de servizos como os últimos da AEAT que facilitan a transición de moitas pequenas organizacións públicas que o estaban esperando como auga de maio, e que será obxecto dunha análise pormenorizada ou DXT incorporando a consulta de etiqueta ambiental.

Especial relevancia ten que durante 2021 realizáronse grandes progresos para a incorporación de servizos exclusivos das facendas forais vascas relativos a datos tributarios como o domicilio fiscal e a consulta de datos do IRPF .

Estes servizos, fornecidos polo Nodo de Interoperabilidade do Goberno Vasco, serán os primeiros dunha serie relativos ás especiais atribucións tanto de país vasco como do Goberno de Navarra en materia tributaria e catastral.

A nivel global superáronse os 187 millóns de transmisións de datos, onde o mes de Setembro supuxo record absoluto de transmisións de datos desde a posta en marcha da PID con 18,8 millóns ao mes.

Outra dimensión que experimentou un crecemento significativo é a de organismos usuarios que superan os 1440 organismos cesionarios activos, o que supón un incremento do 9%, respecto ao 2020. A contribución máis significativa a este crecemento é debido ao cliente Cloud SCSPv3 , cun incremento neto do 10%, superando as 900 entidades usuarias.

Aliñado con estes indicadores, están tamén o número de procedementos novos, case 4000, cun incremento do 20,43% ata chegar ata os 23.399. Xunto a este procedemento novos as súas correspondentes autorizacións, o número de autorizacións totais, que debemos velo como posibilidades de evitar pedir datos e certificados aos cidadáns, con máis de 12.000 novas autorizacións, que significan un crecemento de o  15,94%, ata as 87.362 autorizacións en total.

Para máis información respecto da plataforma de intermediación de datos, pode consultar o DataOBSAE (Abre en nova xanela)

Máis información o Portal de Administración electrónica, PAE(Abre en nova xanela)

  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía