España ocupa o noveno posto entre os 27 países membros da
O Informe DESI da Comisión Europea destaca os bos resultados de España en materia de Servicios Públicos
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
18 novembro 2021
España obtén unha puntuación moi por encima da media en todos os indicadores de administración electrónica: usuarios, formularios, servizos para cidadáns e empresas e datos abertos.
mesmo España ocupa o sétimo posto na
Estes indicadores mostran un nivel alto de interacción en liña entre as autoridades públicas, os cidadáns e as empresas. O 67% dos usuarios de internet españois participa activamente nos servizos de administración electrónica, en comparación co 64% da media da UE. España obtivo 78 puntos no indicador de formularios precumplimentados, que mide a reutilización da información que se transmite dunhas administracións a outras para facilitar a vida aos cidadáns. Esta puntuación supera con fartura a media da UE de 63 puntos, grazas a que o sistema español non solicita información a cidadáns e empresas se estes dan o seu consentimento para que sexa solicitada pola propia Administración.
Canto aos servizos públicos para a cidadanía, España obtivo 82 puntos para os cidadáns (fronte aos 75 puntos de media na
Entre os fitos alcanzados en 2020 por España o informe
- o Plan de Dixitalización das Administracións Públicas,
- a Lei reguladora de determinados aspectos dos servizos electrónicos de confianza,
- a publicación do primeiro modelo de Xestión de Identidades Descentralizadas,
- a promulgación do Regulamento de actuación e funcionamento do sector público por medios electrónicos ou
- a creación da Oficina do Dato.
O Índice da Economía e Sociedade Dixitais 2021
En 2021, a Comisión axustou o informe
Co fin de adaptar o informe
España obtivo moi bos resultados no ámbito da conectividade, aínda que persisten algunhas diferenzas entre as zonas urbanas e rurais. En canto ao capital humano, ocupa o posto número 12 e durante os últimos anos subiu posicións, pero aínda existe marxe de mellora, especialmente no indicador de especialistas en tecnoloxías da información e das comunicacións (
- Cooperación interadministrativa
- Servizos electrónicos