Publicado UNIVERSITIC 2020, el análisis sobre la madurez digital de la universidad española

• Escoitar
  • Copiar

16 xuño 2021

A Crue-TIC presenta neste informe a situación actual das universidades españolas no seu camiño cara á novo paradigma de universidade dixital.

O informe UNIVERSITIC, elaborado pola Comisión sectorial de Tecnoloxías da Información e as Comunicacións da Crue Universidades Españolas, transformouse nesta edición e propúxose medir de manera integral los esfuerzos de TI de las universidades, para mostrar cuál es su grado de madurez digital y determinar así su situación actual respecto del paradigma de la universidad digital, sendo importante puntualizar que a información recollida en UNIVERSITIC 2020 é previa á irrupción da pandemia. Con todo, a metodoloxía empregada identifica con extremada exactitude o punto de saída das universidades españolas no seu camiño cara á novo paradigma de universidade dixital.

Nesta edición de 2020, apostouse polo denominado Modelo de Madurez Dixital para Universidades (md4ou), unha ferramenta pioneira a nivel internacional e que ningún outro sistema universitario está a utilizar para analizar o impacto das tecnoloxías nos procesos universitarios.

O emprego deste modelo tan rigoroso explica que, en varias das áreas analizadas, os valores obtidos polas universidades sexan baixos e mostren que teñen por diante unha ampla marxe de mellora, porque ese é o fin: marcar na folla de ruta das universidades españolas un horizonte de alta madurez dixital, por esixente que este sexa.

UNIVERSITIC 2020 ofrece una imagen muy precisa de cuál es la madurez digital de las 63 universidades participantes, que son el 88,7% de las universidades presenciales de Crue Universidades Españolas y agrupan al 97% de sus estudiantes de Grado. A partir de este informe, que cuenta con un catálogo de buenas prácticas para incrementar la madurez digital que las universidades pueden incluir en sus planes de mejora, el objetivo es avanzar con determinación cara á novo paradigma de Universidade Dixital.

Informe UNIVERSITIC 2020(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Infraestruturas e servizos comúns