accesskey_mod_content

Publicada a nova versión distribuible de Portafirmas

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

24 maio 2018

Pode descargar o código da nova versión do distribuible de Portafirmas (v.4.7.6.9) accedendo ao apartado de descargas da solución.

O Portafirmas é un compoñente para a integración da firma nos fluxos de traballo organizativos. Permite a sinatura de pedimentos utilizando o cliente de sinatura de @firma, crear autorizacións de firma para asinar por delegación ou por substitución, incluír "Visto Bueno" no fluxo de firma e separar aos usuarios do portafirmas en unidades estancas ou sedes. Ademais, publica servizos web para a integración coas aplicacións de workflow.

As novidades máis relevantes incluídas na nova versión son as seguintes:

  • Inclúese unha pestana de anular firma tanto nos pedimentos pendentes como nos pedimentos asinados e inclúese unha nova sección de Pedimentos Anulados, ademais as firmas anuladas non poden ser cotejadas por CSV.
  • Modifícanse os informes de firma normalizados para que se garden de forma independente e non se sobrescriba o informe.
  • Modifícanse os servizos móbiles para que se envíen ao móbil os pedimentos só validados en lugar de todas as pendentes.
  • Corrección de descarga de ZIP en Firefox.
  • Corrección de incidencia de descarga de ficheiros .rtf.
  • Mellora de mensaxes de erro.
  • Incorporación de iconas cando un pedimento ten comentarios ou anexos.
  • Recuperación de selaxe de informes.
  • Corrección de incidencia en facturas electrónicas incluídas en documentos contables (.tcn).
  • Aviso de firma con certificado caducado con opción de seguir ou cancelar a operación.
  • Nova funcionalidade de invitación de usuarios a Portafirmas (Redactar/Novo pedimento invitación).
  • Control de lonxitude do campo asunto na redacción de pedimentos e de pedimentos de invitación (Lonxitude <=255).
  • Validación do formato do campo destinatario (correo electrónico) en pedimentos de invitación.
  • Novo botón de visualización de documentos antes de asinar.
  • Engadiuse o tipo de firma no detalle do pedimento.
  • Corrixido erro ao xerar o QR do informe de firma.
  • Engádese unha entrada ao menú de axuda cunha Guía Rápida de uso.
  • Mellora a visualización de PDF en Internet Explorer.
  • Nova mensaxe de erro: firma previa con certificado revogado ou inválido.
  • Corrección de problemas relacionados co acceso mediante LDAP.
  • Permítese visualizar anexos desde o móbil.
  • Permítense firmas con selo de tempo desde o móbil.
  • Visualízanse os ficheiros .tcn como documentos anexos no móbil.
  • Engádese unha nova funcionalidade que permite xerar un informe a partir dunha firma. Esta funcionalidade atópase dispoñible sen facer inicio de sesión na aplicación. Para acceder a ela débese ir á pantalla de inicio de sesión e acceder ao menú superior dereito: "Opcións --> Xerar informe".
  • Ao xerar pedimentos na aplicación web, validar as firmas dos documentos que se achegan (se conteñen firmas). Se a firma non é válida, non se permitirá achegar o documento de maneira que se evitan os problemas á hora de asinar documentos que conteñen firmas previas inválidas.
  • Dáse soporte a firmas con certificados con alias.
  • Redeseño da pantalla de inicio de sesión. Agrúpanse as opcións que non requiren identificación nun menú de opcións. Este menú está situado na parte superior dereita e permite realizar as seguintes accións:
    • Validación de CSV.
    • Alta usuario invitado.
    • Xerar Informe.
  • Outras melloras e correccións.

Máis información na solución Portafirmas do CTT.

  • Identidade e Firma electrónica