accesskey_mod_content

Dispoñible o informe do ONTSI sobre Caracterización do Sector Infomediario 2016

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

27 marzo 2017

A cuarta edición deste informe recolle datos de 535 empresas infomediarias durante o exercicio 2015, especializadas no desenvolvemento de aplicacións, produtos e servizos de valor engadido a partir de a reutilización de información pública e privada.

Periodicamente, os  Ministerios de Enerxía, Turismo e Axenda Dixital(Abre en nova xanela)  e  Facenda e Función Pública(Abre en nova xanela) , a través de o  Observatorio Nacional das Telecomunicacións e da Sociedade da Información(Abre en nova xanela)  (ONTSI), publican o  Estudo de Caracterización do Sector Infomediario en España(Abre en nova xanela) . Un documento que analiza pormenorizadamente as actividades e impacto dunha industria que, só no ano 2015, xerou un volume de negocio de entre 600 e 750 millóns de euros. 

La cuarta edición de este informe recoge datos de 535 empresas infomediarias durante el ejercicio 2015; compañías especializadas en el desarrollo de aplicaciones, productos y servicios de valor añadido a partir de la reutilización de información pública y privada, cuyos datos se han obtenido mediante la aplicación de una encuesta a las empresas del Sector.

Unha industria en auxe xa que un 46% das empresas sinalan que a demanda creceu no último ano (2015), un 7% máis que na edición anterior; por outra banda, desde o ano 2011 a actividade das empresas reutilizadoras habería crecido un 63%.

En particular, no estudo de ONTSI identifícanse demandas tales como as seguintes:

  • Homoxeneidade da información a nivel rexional e local.
  • Maior proactividad na xestión da información das Administracións Públicas, fomentando a apertura por defecto dos datos.
  • Mejor disponibilidad y calidad de los datos públicos, fomentando los datos estructurados en formatos abiertos reutilizables, la interoperabilidad.
  • Desenvolvemento de ferramentas TIC que faciliten a automatización dos procesos de acceso, depuración, tratamento, enriquecemento e análise de datos públicos.
  • Fomento da colaboración público-privada para o desenvolvemento do mercado infomediario e unha mellor orientación á demanda.

E tamén se apunta que a propia Administración pode mellorar a reutilización dos seus propios datos.

En canto ao futuro do sector, as empresas refiren un amplo espectro de posibilidades ligadas a o desenvolvemento de produtos ou servizos orientados á toma de decisións en tempo real, baseados en a análise de redes sociais, en os datos das cidades intelixentes, e en novas ferramentas que permitan a xestión e a interpretación automatizada dos datos. Neste sentido, tamén se apunta que o avance no big data e as ferramentas para a súa explotación e soporte serán elementos cruciais para o desenvolvemento futuro do sector.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Servizos electrónicos
  • Cidadán