A Xunta de Galicia completa a integración no SIR para o intercambio electrónico de asentos rexistrais entre administracións

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

05 abril 2017

Con la incorporación en SIR de la oficina de Registro General de la Xunta de Galicia, se habilita el intercambio electrónico de asientos registrales  a todas las Consellerías y a más de doscientas unidades administrativas a través de la aplicación certificada AIRES.

A Xunta de Galicia integrouse en SIR SIR o pasado mes de novembro, tras superar con éxito a fase de certificación na norma SICRES 3.0 para a súa aplicación de rexistro AIRES. Esta certificación habilita á Xunta para a integración das súas oficinas de rexistro na Plataforma de Intercambio Rexistral SIR.

SIR permite o envío e recepción de asentos rexistrais coa súa documentación adxunta dixitalizada entre o resto das oficinas integradas(Abre en nova xanela) .

Ademais os cidadáns poderán presentar solicitudes, escritos e comunicacións dirixidos a calquera administración, de acordo con a normativa en materia de administración electrónica regulada polas leis 39/2015 e 40/2015.

Coa activación en SIR do pasado 3 de abril da oficina de Rexistro Xeral da Xunta de Galicia culmínase practicamente o proceso de integración en SIR da Xunta a falta de que progresivamente,  váianse incorporando outras Oficinas de Rexistro Auxiliares.

Con AIRES, el resto de aplicaciones certificadas en SICRES 3.0 y los servicios comunes de registro: ORVE y GEISER de la Secretaría General de Administración Digital, se va dando cobertura para el intercambio electrónico de registros a un gran porcentaje de ciudadanos y administraciones, actualmente ya se han intercambiado más de tres millones de asientos registrales, con una tasa de digitalización de su documentación adjunta de más del 90%.

SIR por tanto contribúe á redución dos custos de tramitación pola eliminación do papel e acurta o tempo de tramitación dado que o intercambio electrónico é practicamente inmediato.

• Interoperabilidade e Normalización
  • Cooperación interadministrativa