A metade de concellos andaluces xa utiliza a plataforma MOAD

• Escoitar

11 novembro 2016

MOAD es la plataforma de tramitación digital que impulsa la Junta de Andalucía en colaboración con las diputaciones provinciales para la plena prestación de servicios públicos electrónicos de las administraciones locales.

O Modelo Obxectivo de Concello Dixital (MOAD) é a plataforma de tramitación dixital para concellos impulsada pola Consellería de Emprego, Empresa e Comerio, cuxo obxectivo é incorporar o emprego do TIC ao funcionamento das administracións locais andaluzas, pondo a disposición destes organismos un modelo sustentable para a prestación dos seus servizos públicos. Por iso, convértese nun produto fundamental para que estes adáptense facilmente aos requirimentos normativos e tecnolóxicos da Lei 11/2007, de Acceso Electrónico de los Ciudadanos aos Servizos Públicos(Abre en nova xanela) .

Esta plataforma atópase implantada xa en 281 concellos de Andalucía e en proceso de despregamento noutros 100, o que supón que un de cada dous concellos andaluces utilizan esta plataforma de tramitación dixital para dar resposta á prestación dos seus servizos públicos dixitais.

MOAD está desarrollado plenamente con software libre, lo que permite a los ayuntamientos garantizar el acceso electrónico de los ciudadanos a sus servicios públicos, las 24 horas del día y los 365 días del año.

A través deste portal, os concellos, deputacións e mancomunidades poden pór a disposición dos seus empregados públicos e da cidadanía funcionalidades como:

• Plataforma de tramitación e integración.
  • Unha intranet municipal.
  • Ferramentas de administración electrónica (xestor de contidos e xestor documental).
  • Portal web e oficina virtual de servizos.

E, desde o punto de vista dos cidadáns, MOAD inclúe 57 trámites electrónicos, seleccionados de entre os máis demandados por parte da cidadanía. Entre outras moitas cousas, o sistema permite:

• Pagar impostos municipais.
  • Xestionar os teus datos no padrón.
  • Presentar reclamacións.
  • Obter licenzas de apertura para locais comerciais ou industriais.
  • Modificar o domicilio fiscal.
  • Solicitar servizos de asistencia aos servizos sociais
  • Solicitar talla ou poda de árbores

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)  (Xunta de Andalucía)

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela) (Europa Press)