accesskey_mod_content

Integración da plataforma ACCEDA co servizo Notific@

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

25 novembro 2016

Unha das funcionalidades relevantes que incorpora a versión 3.5 de Acceda.

Outra das funcionalidades relevantes que incorpora a versión 3.5 de ACCEDA, é a integración da plataforma co servizo Notific@. Esta integración posibilita, para cada procedemento administrativo definido e configurado en ACCEDA:

  1. Parametrización das opcións de envío: canle de notificación - Sede-e ACCEDA e Cartafol Cidadán; DEH obrigatorio; DEH voluntario / envío postal, etc. ; días de retardo para a posta a disposición a través do DEH ou mediante envío postal; prazo para a caducidade das notificacións; organismo emisor, etc.

  2. Remisión a Notific@, desde o módulo de xestión de ACCEDA, das notificacións que se emitan como parte da tramitación dos expedientes (requirimentos, resolucións, outras notificacións ou comunicacións).

  3. Gestión de notificaciones pendientes, notificadas y rehusadas (de forma expresa o vencido el plazo de caducidad).

  4. Comparecencia y acceso al contenido de la notificación, a través del área de Mis Notificaciones o Mis Expedientes de la Sede-e. Propagación de los cambios en el estado de las notificaciones entre ACCEDA y notific@.

Máis información sobre a solución ACCEDA  no CTT

  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía