- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Disponible a “Guía para a prestación de aplicacións en modo servizo”
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
30 maio 2016
Publícase esta nova guía que proporciona orientación ás Administracións na prestación de aplicacións en modo servizo para fomentar a reutilización tecnolóxica exposta na Lei 40/2015.
A Guía para a prestación de aplicacións en modo servizo pretende servir como ferramenta de apoio ás Administracións Públicas que queiran ofrecer aplicacións, plataformas, infraestruturas ou procesos en modo servizo a outros organismos.
Para iso, e co obxectivo de impulsar esta modalidade de servizo que supón importantes aforros de custos para o sector público, esta guía desenvolve recomendacións sobre:
- Tipos de posibles acordos nos que se pode articular a prestación de aplicacións en modo servizo.
- Condicións de prestación que poden afectar a estes servizos.
- Modelo de soporte para aplicacións en modo servizo.
- Estratexia de formación.
- Modelos de administración e mantemento deste tipo de servizos.
- Responsabilidades no cumprimento das condicións de bo uso do servizo.
- Consideracións de confidencialidade, protección de datos e seguridade.
- Xestión da evolución e a demanda neste tipo de servizos.
- Posibles contraprestacións económicas, tendo en conta que a facturación non poderá supor un lucro para a administración provedora da aplicación en modo servizo.
- Aspectos a ter en conta na devolución do servizo prestado.
Os principais colectivos aos que está dirixido esta guía práctica son:
- Responsables da prestación da aplicación en modo servizo, ben sexa como provedores directos, intermediarios, habilitadores ou calquera outro tipo de modalidade de prestación que se defina en función do tipo de servizo a prestar.
- Responsables de actividades de administración relacionadas co servizo prestado.
- Equipo encargado de impartir formación e preparar material formativo relacionado con este tipo de servizos.
- Membros de departamentos de seguridade informática, cumprimento de LOPD ou norma que a substitúa e confidencialidade.
- Responsables de auditoría deste tipo de servizos.
- Subscritores de aplicacións en modo servizo, tanto reais como potenciais.
A publicación desta guía responde á demanda existente de reutilización de aplicacións e solucións no ámbito das Administracións públicas, atendendo ao disposto na Lei 11/2007, na nova Lei 40/2015, de Réxime Xurídico do Sector Público e no Esquema Nacional de Interoperabilidade.
A guía atópase dispoñible en formato PDF e ePUB e pódese consultar e descargar desde sección Normas Técnicas de Interoperabilidade .
- Interoperabilidade e Normalización
- Infraestruturas e servizos comúns
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8