Desde a incorporación das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) na operativa da Administración son moitas as referencias ás mesmas nas normas legais reguladoras da práctica administrativa, co fin de achegarse a unha sociedade cada vez máis tecnolóxica. Coa entrada en vigor da Lei 11/2007, a Administración asume a obriga de dotarse dos medios e sistemas “electrónicos” que permitan aos cidadáns exercer o seu novo dereito de relacionarse coa Administración por medios electrónicos.
O desenvolvemento normativo desta Lei, así como a súa efectiva implantación polos distintos órganos administrativos, permitiron que a Administración española preste un gran número de servizos públicos a través de Internet, situándose nas primeiras posicións dos rankings internacionais en oferta de servizos públicos electrónicos.
Con todo, a tecnoloxía seguiu evolucionando e penetrando na sociedade de forma que esta xa non se entende sen aquela. A Administración ten que saber adaptarse, e mesmo porse á vangarda do desenvolvemento tecnolóxico.
Isto é o que se pretendeu durante estes últimos anos acometendo un conxunto de reformas que permitirán renovar o funcionamento das administracións públicas baseándose nas Tecnoloxías da Información e as Comunicacións. Todo iso, tendo como punto de referencia o obxectivo de consolidar e optimizar os recursos dispoñibles para iso.
Máis información na nova nota técnica do OBSAE: "Cara a unha nova administración: Dixital e Racional"