O Goberno das Illas Baleares asocia o seu repositorio Programari Lliure co CTT

• Opinar
  • Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

24 marzo 2014

Programari Lliure es un catálogo de productos liberados por el Gobierno de las Islas Baleares

Programari Lliure(Abre en nova xanela)  é un catálogo de produtos liberados polo Goberno das Illas Baleares(Abre en nova xanela) en el marco del Acuerdo de Consejo de Gobierno del 28 de Marzo de 2008 por el cual se ponían a disposición pública un conjunto de programas informáticos orientados a administraciones públicas, ciudadanos y empresas. Estos productos, hospedados en sourceforge.net, se han puesto ahora a disposición de todos los interesados a través de los servicios ofrecios por la Forja-CTT. En la actualidad el catálogo cuenta con los siguientes productos:

SISTRA     - Plataforma de tramitación e notificación telemática
ROLSAC   - Xestor de contidos administrativos
REGWEB - Aplicación de xestión do rexistro de entrada e saída
HELIUM    - Xestor de expedientes corporativo

Buscador en forxas asociadas ( forxa-ctt.administracionelectronica.gob.es/web/)

• Software Libre
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía