- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
Aplicacións para Xestión Interna da Secretaría de Estado de Administracións Públicas.
"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".
13 febreiro 2013
A Secretaría de Estado de Administracións Públicas ofrece a todas as administracións públicas interesadas un conxunto de solucións para a realizar a xestión interna, tanto das secretarías como das unidades TIC, que contribúen a conseguir unha administración sen papeis.
Todas estas solucións están baseadas en produtos de software libre ou se desenvolveron internamente dentro do SEAP. A implantación pode realizarse utilizando como software de base produtos de software libre.
As solucións dispoñibles son:
- Gestión de Inventario : Inventariado de equipos en las redes en tiempo real, con información detallada de los equipos con cualquier S.O.
- Pandora - Xestión de Incidencias : Ferramenta Web de Xestión de Incidencias Informáticas, con diferentes e configurables niveis de resolución, aspectos particulares para CAU, xestión de tarefas, asociación a inventario informático, notificacións, conversacións, estatísticas
- PeMat - Pedimentos de material: Aplicación para facilitar os pedimentos de material dentro das diversas unidades da organización, mediante un sistema de aprobación de pedidos en tres niveles para asegurar que as necesidades de material correspóndanse ao material servido.
- Aplicación Web de Xestión dos Centros de Proceso de Datos : permite configuración de racks, copias de seguridade, equipo de sistemas ou comunicacións, información asociada, fotografías, conexións, servizos asociados, bases de datos, servidores virtuais, aplicacións.
- Geiser - Xestión integral de secretaría: Aplicación web para cubrir as necesidades das diferentes secretarías, incluíndo un rexistro interno de entrada/saída, o seguimento das chamadas telefónicas e a xestión do arquivo propio en papel, así como a explotación mediante listaxes desta información.
- Skynet: Aplicación para a xestión dos datos de liñas e dispositivos móbiles por parte dos responsables dos contratos de telefonía, así como para a consulta de números de móbil e videoconferencia por parte dos empregados
- Desenvolvemento de Sistemas, Aplicacións e Soluciones Informáticas
- Centro de Transferencia de Tecnoloxía
Destacados CTT
- Posta en produción da nova aplicación do Rexistro Electrónico Xeneral
- Os cidadáns poden acceder á súa Historia Clínica na app “A miña Carpeta Ciudadana”
- Disponible a terceira versión oficial de Mi Carpeta Ciudadana
- A Seguridade Social comeza a publicar as súas notificacións no Enderezo electrónico Habilitado única
- La Dirección General del Catastro inicia la publicación de sus notificaciones en la DEHú
- Novas versións da aplicación Autofirma v1.8
0 Comentarios
Non hai comentarios