accesskey_mod_content

O Ministerio para a Transformación Dixital e da Función pública reforza o teléfono 017 como liña de asesoramento

  • Escoitar
  • Copiar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

08 febreiro 2024

O teléfono do Incibe atenderá consultas para ofrecer recomendacións e evitar que os nenos se vexan expostos a contidos inadecuados.

O Instituto Nacional de Ciberseguridade ( Incibe ), dependiente del Ministerio para la Transformación Digital y de la Función Pública, ha reforzado el teléfono 017, de axuda en ciberseguridade, dándolle unha nova utilidade para asesorar sobre o acceso de menores a contidos inapropiados. A secretaria de Estado de Dixitalización e Inteligencia Artificial, Mayte Ledo, anunciou a nova capacidade do 017 para asesorar a pais, profesores, titores e, mesmo, os propios menores, en materia de consulta e reporte de contidos inadecuados, durante o acto celebrado con motivo do Día de Internet Segura (Internet Safety Day).

Para asumir esta nova función, reforzouse o persoal do 017 con perfís especializados en menores, que se suman aos expertos en ciberseguridade e atención psicosocial cos que xa conta o servizo. Entre as cuestións que se poderán abordar chamando ao 017 dentro desta nova funcionalidade están a información xeral sobre mediación parental, como utilizar ferramentas de control parental ou como filtrar contidos inadecuados. Tamén os educadores ou titores dos menores poderán chamar ao 017 para recibir asesoramento.

Ademais, nas próximas semanas lanzarase unha campaña informativa sobre esta nova capacidade da liña.

El Incibe tiene capacidad para atender 20.000 llamadas mensuales al 017 y, si fuera necesario, se podría redimensionar con mayor capacidad. En 2023 atendió a más de 80.000 llamadas para consultas sobre ciberseguridad.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Infraestruturas e servizos comúns
  • Información e datos do sector público