• Escoitar

Webinar sobre Digital Decade Futurium Community & Living-in.EU: Digital Decade for Regions and Cities

• Seminario web
  • 16 marzo 2022
  • 13:00

Terceiro webminar da Dixital Decade Futurium Community para profundar no importante papel das rexións, cidades e comunidades locais na transformación dixital de Europa.

Crees na co-creación dunha Transformación Dixital Europea que de beneficios económicos e sociais para todas as comunidades locais? É vostede o representante dunha cidade, municipio, organización, empresa de investigación, fundación sen ánimo de lucro ou simplemente un partidario dunha Europa dixital inclusiva? Este evento será unha oportunidade para aprender máis sobre Programa de Políticas da Década Dixital (Abre en nova xanela) e intercambiar ideas sobre como involucrarse no logro dos obxectivos dixitais de Europa a nivel local.

O seminario web dividirase en dous partes:

• Primeiro, expertos da Comisión Europea repasarán brevemente o Programa de Políticas da Década Dixital e presentarán as formas en que as partes interesadas poden participar para contribuír á transformación dixital de Europa. Presentarase unha estratexia local do programa Década Dixital e mostrarase como se pode medir o progreso dixital a nivel local.
  • En segundo lugar, un grupo de representantes de cidades e organizacións locais intercambiará as conclusións, experiencias e mellores prácticas de accións locais. As discusións non só abordarán formas de desenvolver unha estratexia dixital a nivel local, senón tamén como implementar e cooperar a nivel local para alcanzar os obxectivos do programa.

Ambas as partes do seminario web incluirán unha sesión de preguntas e respostas. Convidarase os participantes a publicar as súas preguntas directamente no foro de discusión "Gobernando a década dixital(Abre en nova xanela) ", para que as conversacións continúen mesmo despois do seminario web.

Rexistro(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal e axenda do seminario(Abre en nova xanela)