• Escoitar

Webinar sobre Digital Decade Futurium Community & Living-in.EU: Digital Decade for Regions and Cities

• Seminario web
  • 16 marzo 2022
  • 13:00

Terceiro webminar da Digital Decade Futurium Community para profundar no importante papel das rexións, cidades e comunidades locais na transformación dixital de Europa.

Crees na co-creación dunha Transformación Dixital Europea que de beneficios económicos e sociais para todas as comunidades locais? É vostede o representante dunha cidade, municipio, organización, empresa de investigación, fundación sen ánimo de lucro ou simplemente un partidario dunha Europa dixital inclusiva? Este evento será unha oportunidade para aprender máis sobre Programa de Políticas da Década Digital (Abre en nova xanela) e intercambiar ideas sobre como involucrarse no logro dos obxectivos dixitais de Europa a nivel local.

O seminario web dividirase en dous partes:

• Primeiro, expertos da Comisión Europea repasarán brevemente o Programa de Políticas da Década Dixital e presentarán as formas en que as partes interesadas poden participar para contribuír á transformación dixital de Europa. Presentarase unha estratexia local do programa Década Dixital e mostrarase como se pode medir o progreso dixital a nivel local.
  • En segundo lugar, un grupo de representantes de ciudades y organizaciones locales intercambiará las conclusiones, experiencias y mejores prácticas de acciones locales. Las discusiones no solo abordarán formas de desarrollar una estrategia digital a nivel local, sino también cómo implementar y cooperar a nivel local para alcanzar los objetivos del programa.

Ambas partes del seminario web incluirán una sesión de preguntas y respuestas. Se invitará a los participantes a publicar sus preguntas directamente en el foro de discusión "Gobernando a década dixital(Abre en nova xanela) ", para que as conversacións continúen mesmo despois do seminario web.

Rexistro(Abre en nova xanela)

Fonte orixinal e axenda do seminario(Abre en nova xanela)