accesskey_mod_content
CTT - Centre de Transferència de Tecnologia

Un Paso Adelante en la Transformació Digital

  • Nomene Abreujat :
    upa
    Resum :
    Aplicatiu orientat a oferir capacitat per a la gestió d'incidències i preguntes arreplegades a partir de les necessitats plantejades pels ciutadans en el servici 060.
    Destinataris :
    Ciutadà
    Organismos Responsables :
    Rioja, L'Ajuntament
    d'Arnedo
    Organismos Participantes :
    GOVERN DE LA RIOJA
    Contacte :

    Ricardo Martínez Fernández
    informatica@aytoarnedo.org
    Tel. 941. 38.51.20 Ext. 122
    Fax: 941.38.51.32

    Tipus de Solució :
    Buena Práctica
    Estat de la Solució :
    Producció
    Àrea orgànica :
    Local
    Àrea tècnica :
    Gestió de servicis i sistemes , Sitios web, seus electròniques i atenció al ciutadà
    Àrea funcional :
    Govern i Sector Público
    Llicència :
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat :
    Polític

    Descripció

    Nom Complet de la Iniciativa:

    Un Paso Adelante en la Transformació Digital

    Finalitat:

    Objectiu:

    Descripció:

    Un pas avance en la transformació digital és un projecte d'evolució en el nostre entorn telemàtic mitjançant la incorporació de nous servicis com a l'entorn de gestió, que permet l'ús de tècniques modernes que faciliten l'avanç digital de l'Ajuntament Ajuntament d'Arnedo(Obri en nova finestra) .

    La posada en marxa d'este projecte, tan ambiciós, que definim mes avance, és aconseguir la filosofia de la “dada única” mitjançant esta s'aconseguix transmetre qualitat a les actuacions de l'Ajuntament d'Arnedo amb independència del mitjà d'accés. Per a avançar cap a eixe model global és important tindre present la rellevància de la dada única: que la informació s'introduïsca una vegada en origen i d'ací fluïsca a tots els nivells de l'organització.

    Transformació digital: Els conceptes de “Administració Telemàtica”, “Administració Digital” o “Administració Electrònica” apunten cap a la possibilitat d'accedir als servicis administratius de manera electrònica, 24 hores al dia, 7 dies a la setmana, per a l'obtenció d'informació, a més, representa la possibilitat d'efectuar tràmits de manera electrònica, amb els ciutadans, amb les empreses i altres òrgans o Administracions. El valor de la i-Administració, per tant, no residix en un mer trasllat de servicis que actualment dona l'Administració, sinó que ha de respondre a l'optimització i reorganització dels esquemes del servici públic, de tal manera que permeten una major eficiència i eficàcia, així com propiciar el canvi cultural que exigix la implantació de la Societat de la Informació.

    Requisits:

    Resultats:

    Els resultats a obtindre es definixen:

    • Iniciar un conjunt de tràmits
    • Realitzar pagaments
    • Realitzar simulacions i autoliquidacions per Internet
    • Firmar digitalment els formularis i documents annexos.
    • Validar documents obtinguts digitalment de forma telemàtica

    La millora transversal en la gestió de les queixes i suggeriments i en la gestió de les subvencions públiques és un altre dels grans resultats que esperem obtindre del present projecte.

    L'avanç cap a l'Administració sense papers i l'expedient digital. Un dels aspectes més rellevants a tindre en compte en el moment de dissenyar un projecte d'oficina sense papers, és que no s'ha de pensar que simplement s'està implantant una tecnologia, sinó que en realitat el que s'està implantant és un model organitzatiu i funcional. És des d'este punt de vista i no des d'uns altres que s'ha d'enfocar el projecte per a garantir la seua viabilitat i èxit.

    L'últim resultat és el d'organitzar el servici d'atenció al ciutadà de manera que este permeta atendre a la nostra ciutadania correctament. Estem plantejant molts nous servicis i és necessari que l'organització estiga correctament preparada per a garantir l'atenció de les peticions dels ciutadans que ens arriben des dels canals que els posem a la seua disposició.

    Avantatges:

    L'estratègia que proposem en el projecte permet:

    • Visualitzar resultats des del primer moment.
    • Emprar la pressió ciutadana com a catalitzador del procés de transformació interna.
    • Aprendre contínuament, amb la possibilitat de rectificar pel camí.
    • Afavorir la Gestió del Canvi, en un procés llarg i que requerix la participació i el convenciment de tots els individus de l'Organització, i mantindre la seua motivació.
    • Disposar d'actius de ràpida capitalització, com a element diferenciador cara a l'establiment d'acords de col·laboració amb tercers.

    Subscripcions

    En esta àrea podrà donar-se de alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    PAe - Gestió de Subscripcions

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.
Responsable

Enllaços d'interésSoluciones Relacionades