accesskey_mod_content
CTT - Centre de Transferència de Tecnologia

Un Paso Adelante en la Transformació Digital

  • Descripció Funcional

    • Realització de simulacions i tramitació d'autoliquidacions
    • Passarel·la de pagaments
    • Servicis de valor afegit per a gestories
    • Notificació telemàtica
    • Incorporació de la Plataforma de validació de firma @firma
    • El Portal del proveïdor
    • Sistema de Gestió documental baix el concepte de repositori únic i segur de documents que de servici als aplicatius de Registro de E/S, gestió d'expedients i firma
    • Establir els procediments per a la digitalització de la documentació entrada en l'Ajuntament.
    • Implantar la firma electrònica en processos interns de l'Ajuntament. Es vol dotar a l'Ajuntament de, una sèrie de servicis que permeten la firma electrònica de documents en entorns heterogenis.
    • Implantar una solució que ens gestione les queixes i suggeriments i que ens permeta la seua gestió considerant tant l'accés (mitjans i canals) com el procés (la seua gestió en les diferents Àrees municipals). Açò implica tant la interacció amb la Carpeta ciutadana com amb el Sistema de gestió facilitant una gestió integrada de les mateixes.
    • Implementar una Solució per a la gestió de les subvencions. L'activitat subvencionadora de l'Administració pública està regulada per Llei i les Administracions públiques hem d'establir i garantir el principi d'equitat a l'hora d'establir les prioritats en la gestió de les nostres subvencions. Açò implica comptar amb solucions que identifiquen i classifiquen els criteris i ens faciliten este càlcul per a poder fer una gestió més eficaç i eficient.
    • Millora en la presa de decisions actuant en la fase final de la gestió que és l'elaboració dels Acords i la formalització dels Decrets de resolució.
    • Aclarir la forma de funcionament de l'Oficina d'Atenció identificant els servicis a realitzar i la forma i dinàmica per a realitzar-los.
    • Determinar la millor estructura per a la prestació dels servicis de l'Oficina identificant els requisits organitzatius i de formació necessàries per a gestionar els servicis de la mateixa.
    • Implementar les ferramentes o sistemes necessaris perquè el personal de les Oficines puguen exercir les seues funcions de la millor forma possible.

    Descripció Tècnica

    Solució:

    Arquitectura tres capes en nous desenvolupaments.

    En els desenvolupaments nous que no requerisquen integració directa amb aplicacions C/S existents s'utilitza una arquitectura tres capes amb presentació basada en navegador.

    L'ús de navegador com a punt d'entrada de les aplicacions permet un fàcil desplegament en els llocs de l'Ajuntament. A més es pot aconseguir un interface més intuïtiu.

    Açò implica disposar d'un servidor Web i d'Aplicacions, que permeta als usuaris interns i externs connectar-se al mateix mitjançant algun dels navegadors HTML més populars.

    El sistema esta pensat de manera que siga escalable al total d'actors afectats al final del mateix, que pot estimar-se com la gran majoria d'empleats públics de l'Ajuntament (usuaris interns) i tots els ciutadans del mateix (com a usuaris externs)

Responsable

Enllaços d'interésSoluciones Relacionades