- Posada en producció de la nova aplicació del Registre Electrònic General
- Els ciutadans poden accedir a la seua Història Clínica en l'app “La meua Carpeta Ciutadana”
- Disponible la tercera versió oficial de La meua Carpeta Ciutadana
- La Seguretat Social comença a publicar les seues notificacions en la Direcció Electrònica Habilitada única
- La Direcció general del Cadastre inicia la publicació de les seues notificacions en la DEHú
- Noves versions de l'aplicatiu Autofirma v1.8
El resultat més important del projecte ha sigut la constitució de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Siero integrada amb el Portal Web Corporatiu, que consta de les següents funcionalitats:
ÀREA PÚBLICA NO IDENTIFICADA
- Catàleg de procediments i servicis electrònics classificats per matèries amb possibilitat de cerca per text lliure. Des de l'enllaç “Informació” es té accés a la seua fitxa informativa per a consultar tota la documentació associada al mateix així com descarregar la corresponent instància de sol·licitud per a la seua tramitació presencial. A més, els servicis electrònics disposen d'un enllaç directe per a procedir a la seua tramitació telemàtica
- Tauló d'Edictes i Anuncis virtual per a la publicació de tot tipus de notícies, subvencions, anuncis, etc., classificats per grup temàtics i amb possibilitat de cerca per text lliure. Els anuncis es poden relacionar amb determinats procediments per a accedir directament a la informació que regula la seua tramitació i a la seua tramitació online en cas de tractar-se de servicis electrònics.
- Verificació de la integritat de documents firmats digitalment
- Verificació de la validesa de certificats digitals
ÀREA PÚBLICA IDENTIFICADA
- Identificació de persones mitjançant certificats digitals reconeguts i no revocats amb validació a través d'@firma.
- Generación simple (sin programar) y potente de formularios de solicitud interactivos de forma sistemática basándose en bloques de información y apariencia predefinidos.
- Registre telemàtic de la sol·licitud emplenada prèvia validació, aportació de la documentació requerida, aportació de documentació addicional i firma digital de tots els documents, un a un o en bloc, a través d'un component de tractament i firma digital de fitxers. Emissió d'un justificant de presentació segellat amb un certificat digital de component, entitat o òrgan. Integració de seients amb el registre presencial amb possibilitat de revisió i normalització de dades abans de practicar el seient en el registre general.
- Verificació i descàrrega de documents digitals originals a partir del codi de verificació electrònic (COVE) d'una còpia impresa, prèvia identificació amb certificat digital
ÀREA PRIVADA (CARPETA CIUTADANA)
- Les meues dades. Accés a les dades personals, direccions i altres mitjans de contacte, amb enllaç directe als servicis electrònics d'alta, baixa o rectificació de dades.
- Les meues sol·licituds. Relació de sol·licituds o aportacions realitzades pel tercer ben a través del registre telemàtic com del registre presencial, amb possibilitat d'accés a la instància o justificant d'admissió a tràmit (en cas presencial, només si es digitalitza)
- Els meus documents. Accés al repositori de documentació de tercers per a veure què documents propis estan en poder de l'administració i comprovar el seu estat o validesa i període de custòdia, amb possibilitat de descàrrega del document si es troba en format digital. Possibilitat d'accés directe al servici electrònic d'alta o baixa de documentació en el repositori.
- Els meus Expedients. Accés a tots els expedients en el qual el tercer exercisca el rol d'interessat principal i s'hagen atorgat permisos de consulta a través d'Internet. Possibilitat de filtrar per estat (pendent, acabat,…) i entre dates. Per a cada expedient es pot accedir a la fitxa de l'expedient, tràmits realitzats, dates, documents, etc.
- Les meues Notificacions. Relació de totes les notificacions electròniques fefaents que s'han enviat al tercer. Possibilitat de filtrat per estat (pendent, acceptada, rebutjada o caducada). Botó d'acceptació o rebuig previ a la descàrrega del fitxer adjunt de la notificació en format PDF. En l'acceptació o rebuig es genera un justificant de recepció firmat digitalment per l'interessat, que no pot accedir a la notificació si no l'accepta prèviament (el carter no ens deixa llegir una cara certificada abans de firmar l'acusament). Possibilitat d'associar una notificació a un procediment per a accés directe al formulari i registre telemàtic.
- Els meus Pagaments. Relació de tots els pagaments o tributs pendents o abonats relacionats amb el tercer. Requerix la integració amb la gestió tributària i amb la passarel·la de pagaments que s'establisca per a efectuar el pagament electrònic.