Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Sistema d'informació i atenció ciutadana. Seu electrònica

  • Nomene Abreujat:
    SIAC
    Resumixen:
    Implementació del concepte de Seu Electrònica segons la Llei 11/2007
    Destinataris:
    Ciutadà
    Organismes Responsables:
    Astúries
    Ajuntament de Siero
    Contacte:

    Telèfon: 985725233
    Correu electrònic: aytosiero@ayto-siero.es
     

    Tipus de Solució:
    Bona Pràctica
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Local
    Àrea tècnica:
    Llocs web, seus electròniques i atenció al ciutadà , Suport a la tramitació electrònica , Tramitació electrònica
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic
    Llicència:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic

    Descripció

    Nom Complet de la Iniciativa:

    Sistema d'informació i atenció ciutadana. Seu electrònica

    Finalitat:

    Objectiu:

    Descripció:

    Implementació del concepte de Seu Electrònica segons la Llei 11/2007 amb totes les seues ferramentes tals com el catàleg de servicis electrònics, el registre telemàtic, notificacions telemàtiques, el tauló d'edictes virtual, i l'àrea privada o carpeta ciutadana, previ procés de consultoria i racionalització de procediments administratius.

    Requisits:

    • Internet Information Server
    • Certificat de Servidor per a establir un canal HTPPS segur
    • Certificat de Component per al segell d'òrgan del registre telemàtic i notificacions telemàtiques
    • Certificats digitals per a la firma interna (CERES, APE, CAMERFIRMA, etc.)
    • Interconnexió a la xarxa SARA per a validació de certificats a través d'@FIRMA
    • Registre d'Entrada presencial amb una API d'interoperabilitat per a la seua integració amb el telemàtic
    • Backoffice de gestió documental i expedients corporatiu, preferiblement AUPAC.
       

    Resultats:

    • SIAC, que implementa la Seu Electrònica Corporativa d'una Administració Local
    • Inventari i catàleg de procediments corporatius més utilitzats, amb les fitxes informatives descriptives de cadascun d'ells.
    • Circuits de tramitació dels procediments més utilitzats
    • Joc d'instàncies de sol·licitud adaptades a la Llei 11/2007 i a la LOPD
    • Plantilles documentals de notificacions, informes, esmenes, resolucions, etc.
    • Components de firma electrònica integrat amb el backoffice (AUPAC), el frontoffice (SIAC) i @firma a través de la xarxa SARA
       

    Avantatges:

    Subscripcions

    En esta àrea podrà donar-se de alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable

Enllaços d'interésSoluciones Relacionades