Os Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública réxense pola Orde TFP/967/2019, de 18 setembro, pola que se establecen as bases reguladoras do programa de recoñecemento do marco xeral para a mellora da calidade na Administración Xeral do Estado, aprobado por Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo.
A Orde citada dispón que as solicitudes de participación nos subprogramas de Recoñecemento á Excelencia e dos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública convocaranse anualmente por orden de la persona titular del Ministerio de Política Territorial y Función Pública, cuyas competencias en esta materia ha asumido el Ministerio de Hacienda y Función Pública por Real Decreto 682/2021, de 3 de agosto, por el que se desarrolla la estructura orgánica básica de este Departamento.
Publicouse no BOE a Orde HFP/105/2022, do 16 de febreiro , pola que se convocan o proceso de Recoñecemento do nivel de excelencia e os Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública, XV edición. De acordo con a mesma:
- Convócase o Recoñecemento á Excelencia na Xestión Pública e o Premio á Excelencia na Xestión Pública, conforme ás bases que figuran na Orde TFP/967/2019, de o 18 de setembro.
- Convócase o Premio á Innovación na Xestión Pública, conforme ás bases que figuran na Orde TFP/967/2019, de o 18 de setembro.
- Convócase o Premio Cidadanía, conforme ás bases que figuran na Orde TFP/967/2019, de o 18 de setembro.
O ámbito subxectivo destes premios alcanza a todos os organismos e entidades públicas adscritas a este Departamento. As Unidades interesadas contarán co apoio da Inspección de Servizos para a preparación da documentación requirida.
As solicitudes de participación realizaranse na sede electrónica https://sede.administracionespublicas.gob.es/ ata o 28 de marzo de 2022
Para calquera información respecto diso aos Premios á Calidade e Innovación na Xestión Pública pódese contactar co correo electrónico calidad.reconocimiento@correo.gob.es
Para máis información, visita o portal de Función Pública.